02-11-2021 16:45
Nie wiem, czy ktoś się tym przejmie, ale muszę, bo się uduszę. Niezmiernie irytuje mnie to, że mój bank zwraca się do mnie w rodzaju męskim: "zostałeś wylogowany", "jesteś zainteresowany" itd. Nie jest to zbyt wielkim problemem, żeby system zwracał się odpowiednio do klientów i klientek, ewentualnie w formie neutralnej. Mała rzecz, a irytuje i sprawia wrażenie, że mój bank ma w głębokim poważaniu mnie i połowę populacji.
08-11-2021 08:59
Rozumiem, że jest to dla Ciebie sprawa ważna. Przekazałam Twoje uwagi do osób, które zajmują się Moim ING. Przeanalizują Twoją sugestię.
Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |