Odpowiedz

Mała rzecz, a irytuje

Nie wiem, czy ktoś się tym przejmie, ale muszę, bo się uduszę. Niezmiernie irytuje mnie to, że mój bank zwraca się do mnie w rodzaju męskim: "zostałeś wylogowany", "jesteś zainteresowany" itd. Nie jest to zbyt wielkim problemem, żeby system zwracał się odpowiednio do klientów i klientek, ewentualnie w formie neutralnej. Mała rzecz, a irytuje i sprawia wrażenie, że mój bank ma w głębokim poważaniu mnie i połowę populacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
wykonczesiezara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 462 wyświetleń)

Re: Mała rzecz, a irytuje

Rozumiem, że jest to dla Ciebie sprawa ważna. Przekazałam Twoje uwagi do osób, które zajmują się Moim ING. Przeanalizują Twoją sugestię.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 381 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy