09-03-2018 17:34
Witam,
Otrzymałem dzisiaj wiadomość informującą o zmianach w Moim ING, wchodzących w życie w maju.
Moją uwagę przykuł szczególnie punkt :
4. Udostępniamy nowy limit dzienny dla transakcji BLIK w wysokości 200 zł.
Czy to jest jakiś żart? 200 zł?!
Klienci oczekują zwiększenia tego limitu, a Wy go jeszcze bardziej obniżacie.
Jakie jest uzasadnienie takiej decyzji, poza oczywiście chęcią zniechęcenia Klientów do korzystania z BLIKa, lub usług banku?
10-03-2018 18:28
Nie zmniejszamy dziennego limitu płatności BLIK. Przeciwnie, dodajemy możliwość ustawienia minimalnej kwoty transakcji - 200 zł. Do tej pory minimalny limit wynosił 500 zł, maksymalny pozostaje bez zmian - 10 000 zł. To nasza odpowiedź na prośby klientów w zakresie sum minimalnych limitów
11-03-2018 18:59
05-12-2018 10:12
Mam pytanko odnośnie zmiany limitów BLIK na koncie mobi. Nie jest możliwa ich zmiana z poziomu konta mojego dziecka, pojawia się komunikat że może to zrobić jedynie osoba pełnoletnia. Natomiast z poziomu mojego konta mogę ustawić jedynie limit Blik dla swojego konta. Nie ma natomiast problemu z ustawieniem limitu do karty dziecka z poziomu mojego konta. Proszę o podanie rozwiązania tego problemu gdyż obecny (domyślny) limit na koncie mobi to 2000 PLN. Swoją drogą domyślne ustawienie limitu na tym poziomie dla 13-sto letniego dziecka bez możliwości zmiany, to albo ignorancja albo brak odpowiedzialności.
06-12-2018 10:36
@suarez23 Limity BLIK dla dziecka możesz zmienić na dwa sposoby:
- w dowolnym oddziale banku,
- na naszej infolinii pod numerem 323570069.
Niestety, w chwili obecnej nie masz możliwości zmiany limitów tej usługi w bankowości internetowej.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024