09-03-2018 17:34
Witam,
Otrzymałem dzisiaj wiadomość informującą o zmianach w Moim ING, wchodzących w życie w maju.
Moją uwagę przykuł szczególnie punkt :
4. Udostępniamy nowy limit dzienny dla transakcji BLIK w wysokości 200 zł.
Czy to jest jakiś żart? 200 zł?!
Klienci oczekują zwiększenia tego limitu, a Wy go jeszcze bardziej obniżacie.
Jakie jest uzasadnienie takiej decyzji, poza oczywiście chęcią zniechęcenia Klientów do korzystania z BLIKa, lub usług banku?
10-03-2018 18:28
Nie zmniejszamy dziennego limitu płatności BLIK. Przeciwnie, dodajemy możliwość ustawienia minimalnej kwoty transakcji - 200 zł. Do tej pory minimalny limit wynosił 500 zł, maksymalny pozostaje bez zmian - 10 000 zł. To nasza odpowiedź na prośby klientów w zakresie sum minimalnych limitów
11-03-2018 18:59
05-12-2018 10:12
Mam pytanko odnośnie zmiany limitów BLIK na koncie mobi. Nie jest możliwa ich zmiana z poziomu konta mojego dziecka, pojawia się komunikat że może to zrobić jedynie osoba pełnoletnia. Natomiast z poziomu mojego konta mogę ustawić jedynie limit Blik dla swojego konta. Nie ma natomiast problemu z ustawieniem limitu do karty dziecka z poziomu mojego konta. Proszę o podanie rozwiązania tego problemu gdyż obecny (domyślny) limit na koncie mobi to 2000 PLN. Swoją drogą domyślne ustawienie limitu na tym poziomie dla 13-sto letniego dziecka bez możliwości zmiany, to albo ignorancja albo brak odpowiedzialności.
06-12-2018 10:36
@suarez23 Limity BLIK dla dziecka możesz zmienić na dwa sposoby:
- w dowolnym oddziale banku,
- na naszej infolinii pod numerem 323570069.
Niestety, w chwili obecnej nie masz możliwości zmiany limitów tej usługi w bankowości internetowej.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024