14-12-2016 19:46
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa bezpieczeństwa aplikacji mobilnej Moje ING.
Mianowicie chodzi mi o taką sytuację, jak wyglądają zabezpieczenia w przypadku gdy ktoś miałby dostęp do mojego telefonu i np. chciał wziąć kredyt przez aplikację mobilną (Moje ING umożliwia to). Jakie bank ma zabezpieczenia w tym wypadku jakby ktoś się włamał i chciał wziąć kredyt na mnie?
15-12-2016 12:53
@halski informacje na temat bezpieczeństwa bankowości internetowej i mobilnej znajdziesz na naszej stronie internetowej http://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo
Aplikacja mobilna chroniona jest PIN-em, który znasz tylko Ty. Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci on ukradziony możesz natychmiast usunać go z listy urządzeń zaufanych . Aby usunąć dane urządzenie z listy urządzeń zaufanych zaloguj się do Moje ING i z górnego menu wybierz opcję „Dane i Ustawienia”, następnie sekcję „Bezpieczeństwo”. Ponadto w sekcjach „Bezpieczeństwo” oraz „Aplikacja Mobilna” możesz zmienić PIN do aplikacji mobilnej. W sekcji „Aplikacja Mobilna” możesz również zresetować PIN do aplikacji mobilnej.
Zawsze możesz także liczyć na pomoc naszych doradców, zadzwoń pod numer specjalnej infolinii dla klientów bankowości internetowej:
(32) 357 00 10 lub 801 601 607 (koszt połączenia wg stawek operatora).
pozdrawiam,
Natalia
15-12-2016 13:05
16-12-2016 10:58
@halski nikt nie powienien znać Twojego PIN-u oprócz Ciebie.
Jeśli chodzi o sam wniosek kredytowy, do zawarcia umowy potrzebny jest kod autoryzacyjny.
pozdrawiam,
Natalia
16-12-2016 18:48
Kod autoryzacyjny przesyłany na ten zgubiony właśnie telefon
Dobre.
17-12-2016 16:08
Teraz do zalogowania się do nowej aplikacji mobilnej wystarczy kod PIN. Jeśli zgubisz telefon i ktoś będzie znał ten kod, to jest możliwość zalogowania się przez osobę trzecią i zaciągnięcia zobowiązania kredytowego. Przy czym nie zawsze decyzja kredytowa jest od razu. Często wniosek jest przez nas dodatkowo analizowany i dopiero do dwóch dni klient jest informowany o decyzji.
Ale właśnie w takich sytuacjach, można obsługiwać swoją aplikację z poziomu Moje ING przez komputer. Tak jak pisaliśmy wcześniej z poziomu bankowości internetowej możesz usunąć dany model telefonu z listy urządzeń zaufanych czy zmienić PIN do apki.
Jaką masz bankowość Moje ING czy ING Business?
03-10-2024Witam
W jaki sposób mogę w koncie firmowym eksportować historię rachunku do formatu xml tak, aby program księgowy mógł zaczytać wszystkie operacje?
Dodam, iż inne banki nie mają z tym problemu. W ing ni
... 03-10-2024