Odpowiedz

Kwestie bezpieczeństwa

Witam.

 

Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa bezpieczeństwa aplikacji mobilnej Moje ING.

Mianowicie chodzi mi o taką sytuację, jak wyglądają zabezpieczenia w przypadku gdy ktoś miałby dostęp do mojego telefonu i np. chciał wziąć kredyt przez aplikację mobilną (Moje ING umożliwia to). Jakie bank ma zabezpieczenia w tym wypadku jakby ktoś się włamał i chciał wziąć kredyt na mnie?

Odpowiedz
0 Lajków
halski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-12-2016
Wiadomość 1 z 6 (9 305 wyświetleń)

Re.: Kwestie bezpieczeństwa

@halski informacje na temat bezpieczeństwa bankowości internetowej i mobilnej znajdziesz na naszej stronie internetowej http://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo 

Aplikacja mobilna chroniona jest PIN-em, który znasz tylko Ty. Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci on ukradziony możesz natychmiast usunać go z listy urządzeń zaufanych . Aby usunąć dane urządzenie z listy urządzeń zaufanych zaloguj się do Moje ING i z górnego menu wybierz opcję „Dane i Ustawienia”, następnie sekcję „Bezpieczeństwo”. Ponadto w sekcjach „Bezpieczeństwo” oraz „Aplikacja Mobilna” możesz zmienić PIN do aplikacji mobilnej. W sekcji „Aplikacja Mobilna” możesz również zresetować PIN do aplikacji mobilnej.

Zawsze możesz także liczyć na pomoc naszych doradców, zadzwoń pod numer specjalnej infolinii dla klientów bankowości internetowej:

(32) 357 00 10 lub 801 601 607 (koszt połączenia wg stawek operatora).

pozdrawiam,

Natalia 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 2 z 6 (9 250 wyświetleń)

Re.: Kwestie bezpieczeństwa

Bardzo dziękuje za ospowiedź. Może nie do końca wytłumaczyłem o co konkretnie chodzi. Mianowicie czy ktoś znajując np. mój pin do aplikacji mobilnej może z poziomu aplikacji np. zaciągnąć kredyt? Czy jeszcze jakieś inne kroki trzeba uczynić aby wziąć kredyt przez aplikacje?
Odpowiedz
0 Lajków
halski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-12-2016
Wiadomość 3 z 6 (9 246 wyświetleń)

Re.: Kwestie bezpieczeństwa

@halski nikt nie powienien znać Twojego PIN-u oprócz Ciebie.

Jeśli chodzi o sam wniosek kredytowy, do zawarcia umowy potrzebny jest kod autoryzacyjny.

pozdrawiam,

Natalia 

NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 4 z 6 (9 200 wyświetleń)

Re.: Kwestie bezpieczeństwa

Kod autoryzacyjny przesyłany na ten zgubiony właśnie telefon Emotikon: Szczęśliwy

Dobre.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
35
04-10-2016
Wiadomość 5 z 6 (9 141 wyświetleń)

Re.: Kwestie bezpieczeństwa

Teraz do zalogowania się do nowej aplikacji mobilnej wystarczy kod PIN. Jeśli zgubisz telefon i ktoś będzie znał ten kod, to jest możliwość zalogowania się przez osobę trzecią i zaciągnięcia zobowiązania kredytowego. Przy czym nie zawsze decyzja kredytowa jest od razu. Często wniosek jest przez nas dodatkowo analizowany i dopiero do dwóch dni klient jest informowany o decyzji.

Ale właśnie w takich sytuacjach, można obsługiwać swoją aplikację z poziomu Moje ING przez komputer. Tak jak pisaliśmy wcześniej z poziomu bankowości internetowej możesz usunąć dany model telefonu z listy urządzeń zaufanych czy zmienić PIN do apki.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (9 093 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
PIT-38 dywidenda zagraniczna ???

Dzień dobry

 

Dostałem dywidendę w 2022r ze spółki notowanej na GPW a mającą siedzibę za granicą (ASBIS). I tu moje pytanie skąd mam wiedzieć czy dana spółka przelała na moje konto dywidendę BRUTTO (po

...

21-03-2023
Re: Widok przed zalogowaniem

Po kilku godzinach wszystko wróciło do normy. Byłem zdziwiony, bo u żony wszystko było ok. U mnie podglądu nie było. Przestraszyłem się, bo to jedna z najlepszych opcji ze wszystkich banków w jakich p

...

21-03-2023
Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

17 lat jestem klientem banku a ten bez zapowiedzi blokuje mi konta. Nie mam dostępu do swoich pieniędzy od dwóch tygodni. Bank zablokował konto beż podania przyczyny. Idę do placówki nic nie wiedzą ka...

21-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy