04-01-2024 21:01
Jakiś czas temu wprowadziliście obsługę Android Auto na Androidzie i możliwość kupowania biletów parkingowych bezpośrednio z ekranu tabletu w samochodzie. Nie śledziłem jak to działa, nie korzystam z Androida.
Nawet nie wiecie jak się ucieszyłem, gdy dziś aktualizacją wprowadziliście to samo na CarPlay'u od Apple.
Pytam tylko, czy ktoś upadł na głowę wprowadzając tą funkcję? Jaki sens ma to, że nie mogę kupić biletu bez odblokowania telefonu?
Mam w samochodzie bezprzewodowy CarPlay i telefon mam w kieszeni jadąc samochodem. Czym się różni wyjęcie telefonu i kupienie na nim bezpośrednio biletu od wyjęcia telefonu, odblokowania go i kupienia biletu na tablecie samochodu? Mam wrażenie, że ta druga opcja będzie nawet dłuższa!
Błagam, naprawcie to ponieważ w chwili obecnej funkcja ta jest bezużyteczna.
05-01-2024 21:09
Ze względów bezpieczeństwa, po rozpoczęciu parkowania, możesz zostać poproszony o wprowadzenie PINu lub w niektórych sytuacjach kodu SMS. Zakup biletu może również się odbyć bez autoryzacji. O tym w jaki sposób należy potwierdzić operacje decyduje specjalny algorytm bezpieczeństwa.
05-01-2024 22:17
Super, a mogę tym razem prosić o odpowiedź na temat? Czy rozmawiam z botem?
06-01-2024 10:08
Odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie. Twoją opinię przekazaliśmy też do odpowiedniego zespołu.
06-01-2024 13:19
18-01-2024 21:12
Dołączam się do zdania przedmówcy, że funkcjonalność kupna biletu z ekranu CarPlay wymagająca najpierw odblokowania telefonu jest absolutnie bezużyteczna. Właśnie po to jest przycisk na ekranie samochodu, żeby NIE TRZEBA BYŁO po niego sięgać i go odblokowywać. Jakoś nawigacja Google czy Spotify nie wymaga odblokowania do działania.
Rozumiem, że jest to bank i pieniądze klienta, ale w obecnej wersji nie ma to absolutnie żadnego sensu. Zmieńcie to albo całkiem skasujcie tę opcję.
18-01-2024 21:54
ING w ogóle nie zrozumiało o co mi chodzi
Ja już sobie dałem spokój, jestem w trakcie zmiany swojego głównego konta. Nie wiem co się dzieje z ING, ale coś złego.
20-01-2024 08:56
Zrozumieliśmy i odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie. Nawet korzystając z Android Auto - może się zdarzyć, że transakcja będzie wymagała dodatkowego potwierdzenia, również na telefonie. O tym jednak, czy tak będzie decyduje system. Na pewno na początku korzystania z takiego rozwiązania będzie to częstsze, bo system musi się "nauczyć" nowego narzędzia z jakiego korzystasz.
20-01-2024 12:21 | Edytowano: 20-01-2024 12:23
I dalej nie rozumiecie o co chodzi, ręce opadają.
Podpowiem - nie chodzi o autoryzację SMS tylko o to, że z kupna biletów przez CarPlay nie da się skorzystać bez odblokowania telefonu, co czyni tą funkcję bezużyteczną!
Dodatkowo podpowiem, że korzystając z CarPlay'a nie korzystam z żadnego nowego urządzenia. Korzystam z telefonu.
Fajnie by było gdyby osoby wypowiadające się na tym forum i reprezentujące bank (?) miały chociaż jakieś małe pojęcie o usługach oferowanych przez ING.
20-01-2024 12:29
Twoją opinię przekazaliśmy do zespołu odpowiadającego za aplikację.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024