Odpowiedz

INGMobile

Witam,

 

od dzisiaj nie działa aplikacja INGMobile na iOS. Mam w związku z tym pytanie w jaki sposób mogę korzystać z dostępu do dwóch różnych kont - firmowego i osobistego (mam dwa różne loginy). Aplikacja Moje ING na to nie pozwala. Korzystanie z konta z wykorzystaniem przeglądarki WWW nie jest dla mnie akceptowalnym rozwiązaniem - np. brak powiadomień push o transakcjach.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
drhl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-07-2018
Wiadomość 1 z 4 (8 816 wyświetleń)

Re: INGMobile

Jeżeli jesteś właścicielem obu kont to możesz zjawić się w dowolnie wybranym oddziale naszego banu. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie możliwość podpięcia obu kont pod jeden wspólny login. Rzeczywiście Moje ING Mobile pozwala na dodanie tylko jednego loginu na danym urządzeniu mobilnym. Jest to związane z kwestiami bezpieczeństwa. Ten sam login możesz przypisać do 3 różnych urządzeń. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 713 wyświetleń)

Re: INGMobile

Dziękuję za odpowiedź. Nie jestem właścicielem konta firmowego, więc jak rozumiem "scalenie" loginów nie jest możliwe, i po zmianach wprowadzonych przez ING utraciłem szybki dostęp do konta i bieżących informacjach o wykonywanych transakcjach (jest to dla mnie niezwykle istotna funkcjonalność).

drhl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (8 633 wyświetleń)

Re: INGMobile

Rozumiem. Jeżeli nie jesteś właścicielem konta firmowego lub jest to konto z wieloosobową reprezentacją, to nie możesz podłączyć kont do jednego loginu. Zdajemy sobie sprawę  że taki sposób logowania może być dla Ciebie utrudnieniem. W takiej sytuacji możesz korzystać z aplikacji Moje ING mobile dla jednego loginu, a pozostałe konta obsługiwać przez przeglądarkę mobilną w systemie Moje ING. System został zaprojektowany w wersji RWD czyli automatycznie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zapewniając dostęp do wszystkich funkcji niezależnie od Twojego urządzenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
645
121
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 571 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

05-10-2024
Cele oszczędnościowe - cele wspólne

Posiadam pełnomocnika do konta oszczędnościowego. Gdy próbuje utworzyć cel oszczędnościowy zostaje przekierowany do procesu otwarcia wskazanego konta oszczędnościowego.

Czy jeżeli konto do którego mam ...

05-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Pięknie dziękuję!

05-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy