Odpowiedz

INGMobile

Witam,

 

od dzisiaj nie działa aplikacja INGMobile na iOS. Mam w związku z tym pytanie w jaki sposób mogę korzystać z dostępu do dwóch różnych kont - firmowego i osobistego (mam dwa różne loginy). Aplikacja Moje ING na to nie pozwala. Korzystanie z konta z wykorzystaniem przeglądarki WWW nie jest dla mnie akceptowalnym rozwiązaniem - np. brak powiadomień push o transakcjach.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
drhl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-07-2018
Wiadomość 1 z 4 (8 559 wyświetleń)

Re: INGMobile

Jeżeli jesteś właścicielem obu kont to możesz zjawić się w dowolnie wybranym oddziale naszego banu. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie możliwość podpięcia obu kont pod jeden wspólny login. Rzeczywiście Moje ING Mobile pozwala na dodanie tylko jednego loginu na danym urządzeniu mobilnym. Jest to związane z kwestiami bezpieczeństwa. Ten sam login możesz przypisać do 3 różnych urządzeń. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 456 wyświetleń)

Re: INGMobile

Dziękuję za odpowiedź. Nie jestem właścicielem konta firmowego, więc jak rozumiem "scalenie" loginów nie jest możliwe, i po zmianach wprowadzonych przez ING utraciłem szybki dostęp do konta i bieżących informacjach o wykonywanych transakcjach (jest to dla mnie niezwykle istotna funkcjonalność).

drhl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (8 376 wyświetleń)

Re: INGMobile

Rozumiem. Jeżeli nie jesteś właścicielem konta firmowego lub jest to konto z wieloosobową reprezentacją, to nie możesz podłączyć kont do jednego loginu. Zdajemy sobie sprawę  że taki sposób logowania może być dla Ciebie utrudnieniem. W takiej sytuacji możesz korzystać z aplikacji Moje ING mobile dla jednego loginu, a pozostałe konta obsługiwać przez przeglądarkę mobilną w systemie Moje ING. System został zaprojektowany w wersji RWD czyli automatycznie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zapewniając dostęp do wszystkich funkcji niezależnie od Twojego urządzenia. 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 314 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria modułu wpłat Planet Cash

Dzień dobry,
Przed chwilą (12.06.2024) dokonałem wpłaty 1600 złotych poprzez wpłatomat Planet Cash, jednakże po przeliczeniu pieniędzy wyskoczyła awaria modułu wpłat, bankomat wydał mi kartę, jednak pi

...

12-06-2024
Re.: Brak gotówki po wpłaceniu w wpłatnomacie.

I jak gotoweczka wróciła? Czy odświeżasz co 15 min z nerwami i ciągłymi prośbami o przyspieszenie tych leniów ?

12-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Ale co się takiego w ING stało, że poziom tej obsługi klienta spadł do zera. Nie można uzyskać żadnej informacji, wszystko tygodniami się ciągnie. Banki spółdzielcze są na wyższym poziomie, a tu XXI w...

12-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy