01-07-2018 12:03
Witam,
od dzisiaj nie działa aplikacja INGMobile na iOS. Mam w związku z tym pytanie w jaki sposób mogę korzystać z dostępu do dwóch różnych kont - firmowego i osobistego (mam dwa różne loginy). Aplikacja Moje ING na to nie pozwala. Korzystanie z konta z wykorzystaniem przeglądarki WWW nie jest dla mnie akceptowalnym rozwiązaniem - np. brak powiadomień push o transakcjach.
Pozdrawiam
02-07-2018 12:22
Jeżeli jesteś właścicielem obu kont to możesz zjawić się w dowolnie wybranym oddziale naszego banu. Nasi specjaliści sprawdzą dla Ciebie możliwość podpięcia obu kont pod jeden wspólny login. Rzeczywiście Moje ING Mobile pozwala na dodanie tylko jednego loginu na danym urządzeniu mobilnym. Jest to związane z kwestiami bezpieczeństwa. Ten sam login możesz przypisać do 3 różnych urządzeń.
05-07-2018 10:29
Dziękuję za odpowiedź. Nie jestem właścicielem konta firmowego, więc jak rozumiem "scalenie" loginów nie jest możliwe, i po zmianach wprowadzonych przez ING utraciłem szybki dostęp do konta i bieżących informacjach o wykonywanych transakcjach (jest to dla mnie niezwykle istotna funkcjonalność).
06-07-2018 07:17
Rozumiem. Jeżeli nie jesteś właścicielem konta firmowego lub jest to konto z wieloosobową reprezentacją, to nie możesz podłączyć kont do jednego loginu. Zdajemy sobie sprawę że taki sposób logowania może być dla Ciebie utrudnieniem. W takiej sytuacji możesz korzystać z aplikacji Moje ING mobile dla jednego loginu, a pozostałe konta obsługiwać przez przeglądarkę mobilną w systemie Moje ING. System został zaprojektowany w wersji RWD czyli automatycznie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zapewniając dostęp do wszystkich funkcji niezależnie od Twojego urządzenia.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024