23-08-2018 12:39
Czyli wracając do mojego pierwszego pytania, czy zamierzacie jeszcze kiedyś aktualizować aplikacje ING Makler mobile ?
U konkurencji tego typu aplikacje są duże bardziej funkcjonalne nie mówiąc już o tym że dużo częściej aktualizowane i przystosowane do aktualnych standardów jak choćby logowanie do aplikacji przez odcisk palca.
24-08-2018 13:12
Nasza aplikacja Makler Mobile jest aktualizowana na bieżąco. Na ten moment nie pracujemy jednak nad zmianą sposobu logowania do aplikacji. Twoje sugestie przekazałem do osób zajmujących się rozwojem Maklera Mobile.
28-08-2018 14:02
ŁukaszW pisze:
Nasza aplikacja Makler Mobile jest aktualizowana na bieżąco.
Teraz to sobie chyba jaj robicie. Aktualizacja raz na rok to według was "na bieżąco" ?
Powiedzcie w prost że nie interesuje was opinia klientów i nie pracujecie nad rozwijaniem tej aplikacji to przestane marnować wasz i mój czas i poszukam czegoś lepszego w innych bankach.
28-08-2018 19:08
@golum Przykro mi, że masz takie zdanie. Opinie i sugestie klientów są dla nas ważne. Nasi specjaliści pracują obecnie nad kolejną aktualizacją Makler Mobile. Zachęcam Cię do dalszego korzystania z naszej aplikacji.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |