Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

@Konto usunięte Aktualnie nie planujemy wprowadzić kodów QR. Jeżeli będziemy mieli w planach takie udostępnienie, to na pewno podzielimy się tą informacją na naszej stronie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 11 z 20 (17 002 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

W Infografice z 2016 roku w "Funkcjach planowych" jest przedstawiona możliwość skanowania i automatyczna płatność za faktury. Więc mam taką cichą nadzieję iż takowa funkcja do końca roku się pojawi. Emotikon: Szczęśliwy 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 20 (16 843 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Szczerze w to wątpię 😂
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 20 (16 811 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Taką funkcjonalność znajdziesz w ING Księgowość Emotikon: Szczęśliwy
Tutaj wrzucam link to filmiku instruktażowego: https://youtu.be/PfkJDWmbMVo

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 14 z 20 (16 798 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

[ Edytowane ]
Wszystko fajnie, tylko pytanie dotyczy funkcji dla klientów indywidualnych a nie dla firm...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 20 (16 788 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Rozumiem, masz rację, usługa ING Księgowość jest dostępna, tylko dla firm. Dziękujemy za Twoje uwagi. Przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
184
71
04-09-2015
Wiadomość 16 z 20 (16 739 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Wprowadzenie takiej możliwości ułatwiło by płacenie rachunków m.in. dla osoby niepełnosprawnej. Co innego zeskanować i potwierdzić dane przelewu a wpisywanie tego odręcznie dla takiej osoby jest nie lada wyzwaniem. Opiekuję się niepełnosprawną sąsiadką z zanikiem mięśniowym - z polecenia założyła konto w Banku ING. Operuje telefonem komórkowym, lecz zlecenie przelewu u Niej zazwyczaj trwa kilkanaście minut. Dziwię się czasem iż bank tak nowoczesny i rozwinięty technologicznie - nie może wprowadzić takiej podstawowej funkcji dla klientów indywidualnych. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 17 z 20 (16 689 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Także podpinam się do pytania,  Lidl planuje wprowadzenie takiej usługi. Dodatkowo umożliwiałoby to płacenie za zakupy, nie posiadając androida lub iOS. Ja osobiście używam SailfishOS i jak na razie jedynie Blikiem mogę zapłacić.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 18 z 20 (16 655 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Dziękuję Wam za sugestie, natomiast w najbliższej przyszłości nie planujemy wprowadzenia płatności za pomocą skanowania kodów QR. Jeżeli coś się w tym temacie zmieni, to damy znać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 19 z 20 (16 626 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Funkcji jest o wiele więcej niż tylko płacenie rachunków. Niechęć wprowadzenia prostej funkcji od tylu lat do apki jest irytująca. Jeszcze kilka razy będę musiał przeklejać dane bo wam się nie chce QR zrobić i po 20latach przeniosę się do innego banku bo mi się też nie chce.

Odpowiedz
0 Lajków
Jh
Jh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2020
Wiadomość 20 z 20 (13 826 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy