Odpowiedz

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

@Konto usunięte Aktualnie nie planujemy wprowadzić kodów QR. Jeżeli będziemy mieli w planach takie udostępnienie, to na pewno podzielimy się tą informacją na naszej stronie Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 11 z 20 (15 580 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

W Infografice z 2016 roku w "Funkcjach planowych" jest przedstawiona możliwość skanowania i automatyczna płatność za faktury. Więc mam taką cichą nadzieję iż takowa funkcja do końca roku się pojawi. Emotikon: Szczęśliwy 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 20 (15 422 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Szczerze w to wątpię 😂
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 20 (15 391 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Taką funkcjonalność znajdziesz w ING Księgowość Emotikon: Szczęśliwy
Tutaj wrzucam link to filmiku instruktażowego: https://youtu.be/PfkJDWmbMVo

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 14 z 20 (15 379 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

[ Edytowane ]
Wszystko fajnie, tylko pytanie dotyczy funkcji dla klientów indywidualnych a nie dla firm...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 20 (15 375 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Rozumiem, masz rację, usługa ING Księgowość jest dostępna, tylko dla firm. Dziękujemy za Twoje uwagi. Przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 16 z 20 (15 326 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Wprowadzenie takiej możliwości ułatwiło by płacenie rachunków m.in. dla osoby niepełnosprawnej. Co innego zeskanować i potwierdzić dane przelewu a wpisywanie tego odręcznie dla takiej osoby jest nie lada wyzwaniem. Opiekuję się niepełnosprawną sąsiadką z zanikiem mięśniowym - z polecenia założyła konto w Banku ING. Operuje telefonem komórkowym, lecz zlecenie przelewu u Niej zazwyczaj trwa kilkanaście minut. Dziwię się czasem iż bank tak nowoczesny i rozwinięty technologicznie - nie może wprowadzić takiej podstawowej funkcji dla klientów indywidualnych. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 17 z 20 (15 278 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Także podpinam się do pytania,  Lidl planuje wprowadzenie takiej usługi. Dodatkowo umożliwiałoby to płacenie za zakupy, nie posiadając androida lub iOS. Ja osobiście używam SailfishOS i jak na razie jedynie Blikiem mogę zapłacić.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 18 z 20 (15 249 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Dziękuję Wam za sugestie, natomiast w najbliższej przyszłości nie planujemy wprowadzenia płatności za pomocą skanowania kodów QR. Jeżeli coś się w tym temacie zmieni, to damy znać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 19 z 20 (15 222 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Funkcji jest o wiele więcej niż tylko płacenie rachunków. Niechęć wprowadzenia prostej funkcji od tylu lat do apki jest irytująca. Jeszcze kilka razy będę musiał przeklejać dane bo wam się nie chce QR zrobić i po 20latach przeniosę się do innego banku bo mi się też nie chce.

Odpowiedz
0 Lajków
Jh
Jh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2020
Wiadomość 20 z 20 (12 425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy