Odpowiedz

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

@Konto usunięte Aktualnie nie planujemy wprowadzić kodów QR. Jeżeli będziemy mieli w planach takie udostępnienie, to na pewno podzielimy się tą informacją na naszej stronie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 11 z 21 (19 825 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

W Infografice z 2016 roku w "Funkcjach planowych" jest przedstawiona możliwość skanowania i automatyczna płatność za faktury. Więc mam taką cichą nadzieję iż takowa funkcja do końca roku się pojawi. Emotikon: Szczęśliwy 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 21 (19 666 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Szczerze w to wątpię 😂
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 21 (19 634 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Taką funkcjonalność znajdziesz w ING Księgowość Emotikon: Szczęśliwy
Tutaj wrzucam link to filmiku instruktażowego: https://youtu.be/PfkJDWmbMVo

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 14 z 21 (19 621 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

[ Edytowane ]
Wszystko fajnie, tylko pytanie dotyczy funkcji dla klientów indywidualnych a nie dla firm...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 21 (19 611 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Rozumiem, masz rację, usługa ING Księgowość jest dostępna, tylko dla firm. Dziękujemy za Twoje uwagi. Przekażemy je do odpowiedniego zespołu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
192
72
04-09-2015
Wiadomość 16 z 21 (19 562 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Wprowadzenie takiej możliwości ułatwiło by płacenie rachunków m.in. dla osoby niepełnosprawnej. Co innego zeskanować i potwierdzić dane przelewu a wpisywanie tego odręcznie dla takiej osoby jest nie lada wyzwaniem. Opiekuję się niepełnosprawną sąsiadką z zanikiem mięśniowym - z polecenia założyła konto w Banku ING. Operuje telefonem komórkowym, lecz zlecenie przelewu u Niej zazwyczaj trwa kilkanaście minut. Dziwię się czasem iż bank tak nowoczesny i rozwinięty technologicznie - nie może wprowadzić takiej podstawowej funkcji dla klientów indywidualnych. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 17 z 21 (19 512 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Także podpinam się do pytania,  Lidl planuje wprowadzenie takiej usługi. Dodatkowo umożliwiałoby to płacenie za zakupy, nie posiadając androida lub iOS. Ja osobiście używam SailfishOS i jak na razie jedynie Blikiem mogę zapłacić.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 18 z 21 (19 478 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Dziękuję Wam za sugestie, natomiast w najbliższej przyszłości nie planujemy wprowadzenia płatności za pomocą skanowania kodów QR. Jeżeli coś się w tym temacie zmieni, to damy znać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 19 z 21 (19 449 wyświetleń)

Re: Płatności ,,Zeskanuj i zapłać''.

Funkcji jest o wiele więcej niż tylko płacenie rachunków. Niechęć wprowadzenia prostej funkcji od tylu lat do apki jest irytująca. Jeszcze kilka razy będę musiał przeklejać dane bo wam się nie chce QR zrobić i po 20latach przeniosę się do innego banku bo mi się też nie chce.

Odpowiedz
0 Lajków
Jh
Jh
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-07-2020
Wiadomość 20 z 21 (16 649 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę

...

18-11-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h

...

18-11-2025
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

18-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy