Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Witam,

 

Czy jest planowane wprowadzenie funkcjonaliści w aplikacji mobilnej, umożliwiającą płatność poprzez skan np. faktury i/lub kodu QR?

 

Z góry dziękuje za odpowiedź

 

Pozdrawiam

Angarr

Odpowiedz
0 Lajków
Angarr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
05-06-2018
Wiadomość 1 z 11 (18 356 wyświetleń)

Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Witam, odpowiem Ci: nie planują 😂. Od ponad roku czasu zastanawiają się czy wprowadzić.
Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 2 z 11 (18 280 wyświetleń)

Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Teoretycznie są moje rachunki, ale skanowanie też by się przydało
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 11 (18 103 wyświetleń)

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

[ Edytowane ]

@Angarr tak, jak wspomniał @MreaperS - w najbliższym czasie nie planujemy wprowadzenia tego rozwiązania.
Dziękujemy za Wasze opinie - będziemy je mieli na uwadze Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 11 (18 090 wyświetleń)

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

A tak trochę ironicznie spytam czy ING Bank Śląski w najbliższym czasie planuje wprowadzenie jakichkolwiek innowacji dla klientów o które prosimy: Skanowanie rachunków w aplikacji, Apple Pay ( wiem wiem wprowadzacie analizujecie i już wkrótce wejdzie ale nic z tego nie ma od kilku miesięcy ) , koszyk przelewów dla klientów indywidualnych ???? 


Żal mi jest tylko Was Moderatorów tego forum bo musicie robić to co wam każą wasi przełożeni wyżej postawieni w banku i odpisywać nam wymijawczo na niektóre bolesne tematy dla banku szczególnie o wprowadzeniu nowych funkcji dla klientów

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 5 z 11 (17 968 wyświetleń)

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Cały czas przyglądamy się innowacyjnym rozwiązaniom. Nie wykluczone, że wprowadzimy je w przyszłości Emotikon: Szczęśliwy Z Apple Pay, możesz już korzystać. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 11 (17 884 wyświetleń)

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Tak wiem ze z Apple Pay już można korzystać i bardzo mnie to Cieszy
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 7 z 11 (17 868 wyświetleń)

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Oczywiście cieszy Apple Pay lecz głównie użytkowników iPhonów...

Nie jest to informacja która rozwiąże problem o którym wspomniałem..

Angarr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
05-06-2018
Wiadomość 8 z 11 (17 853 wyświetleń)

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

No niestety taka prawda ze My Posiadacze iPhonów się cieszymy z Apple Pay ale tak jak mówisz temat dotyczy skanowania rachunków 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 9 z 11 (17 808 wyświetleń)

Re: Re.: Funkcja Zeskanuj i zapłać w aplikacji mobilnej

Przekazałam Wasze propozycje wprowadzenia funkcji zeskanuj i zapłać do osób zajmujących się naszą aplikacją. Wasze uwagi są dla nas ważne. Staramy się analizować różne rozwiązania.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 10 z 11 (17 790 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy