Odpowiedz

Ekran przed zalogowaniem

Na ekranie przed zalogowaniem w nowej aplikacji można ustawić sobie prezentację stanu konta w postaci kwoty lub wartości procentowej.

Jeśli ustawię wartość procentową przyjmując przykładowo, że kwota 100 zł to 100% stanu konta, to dlaczego kwota 200 zł jest nadal prezentowana jako 100% ? Przecież to już jest 200% !

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 1 z 6 (23 348 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Jeżeli wybierasz prezentację stanu konta w wartości procentowej, to wskaźnik może pokazać maksymalnie 100%. Możesz edytować kwotę dla tej wartości procentowej. Wartości procentowe są dla osób, które np. nie chcą widzieć stanu konta i to oni decydują, co dla nich jest wartością 100 % - np. limit dzienny wydatków czy tyle, ile mogą sobie pozwolić wydać w danym okresie.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (23 306 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Wskaźnik, czyli kółko ? Ok, jak jest 100% to linia okręgu jest ciągła, a gdy stan konta maleje to linia ta zanika.

Ale dlaczego liczba nie prezentuje wartości procentowej stanu konta ? Jeśli mam nadwyżkę ponad ustalony limit to liczba powinna tą nadwyżkę prezentować.

W matematyce wartości powyżej 100% istnieją, a jak widać dla banku ING już nie.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (23 259 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Cześć. Na co dzień zajmuję się aplikacją Moje ING mobile, więc chętnie odpowiem na Twoje pytanie.

Dziękujemy za cenną uwagę ale nie planujemy tego zmieniać. 

Sposób pokazywania stanu konta przed zalogowaniem był bardzo dokładnie badany z klientami przy projektowaniu nowej aplikacji mobilnej. Na podstawie m. in. tych badań w taki właśnie sposób prezentowany jest stan konta, czyli albo kwota albo wartości procentowa ustalana przez klienta. I ta wartość procentowa wynosi od 0 do 100 % w zależności od tego co ustawi sobie klient.

 

pozdrawiam,

Natalia

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 4 z 6 (23 082 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

[ Edytowane ]

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

Skoro bank wszystko tak dokładnie zbadał projektując nową bankowość, wydaje się zbędne zgłaszanie uwag i ciągnięcie bez celu wielu tematów na tym forum. Już nie pierwszy raz w problematycznej sytuacji pojawia się odpowiedź w stylu "taki jest wynik badań z klientami i nic nie zamierzamy zmieniać". A wynik Waszych badań lub wnioski wyciągnięte z tych badań są błędne. Jeśli stan konta wynosi 110%, to aplikacja mobilna powinna pokazywać 110%. To jest zgodne z matematyką na poziomie podstawowym i nie są potrzebne badania z klientami, żeby ustalać takie proste sprawy.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 5 z 6 (23 056 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Każda uwagę zgłoszona nam przez klienta dokładnie analizujemy, a każdy komentarz bierzemy pod uwagę. Jeśli chodzi akurat o tę opcję czyli pokazywanie wartości większych niż 100 % nie planujemy w najbliższym czasie zmian. Co nie oznacza, że w przyszłości nie będziemy tego zmieniać. Wartości procentowe w nowej aplikacji działaja na podobnej zasadzie jak pasek stanu rachunku w poprzedniej aplikacji- tam rownież wartość większa niź 100 % nie była pokazywana na pasku. Zachęcam do pozostania na forum i ciagłego dzielenia się z nami uwagami na temat nowej bankowości internetowej.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 6 z 6 (23 052 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Re.: Kantor w ING

Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł

...

13-02-2025
Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął

...

13-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy