Odpowiedz

Ekran przed zalogowaniem

Na ekranie przed zalogowaniem w nowej aplikacji można ustawić sobie prezentację stanu konta w postaci kwoty lub wartości procentowej.

Jeśli ustawię wartość procentową przyjmując przykładowo, że kwota 100 zł to 100% stanu konta, to dlaczego kwota 200 zł jest nadal prezentowana jako 100% ? Przecież to już jest 200% !

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 1 z 6 (21 746 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Jeżeli wybierasz prezentację stanu konta w wartości procentowej, to wskaźnik może pokazać maksymalnie 100%. Możesz edytować kwotę dla tej wartości procentowej. Wartości procentowe są dla osób, które np. nie chcą widzieć stanu konta i to oni decydują, co dla nich jest wartością 100 % - np. limit dzienny wydatków czy tyle, ile mogą sobie pozwolić wydać w danym okresie.

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (21 704 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Wskaźnik, czyli kółko ? Ok, jak jest 100% to linia okręgu jest ciągła, a gdy stan konta maleje to linia ta zanika.

Ale dlaczego liczba nie prezentuje wartości procentowej stanu konta ? Jeśli mam nadwyżkę ponad ustalony limit to liczba powinna tą nadwyżkę prezentować.

W matematyce wartości powyżej 100% istnieją, a jak widać dla banku ING już nie.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (21 657 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Cześć. Na co dzień zajmuję się aplikacją Moje ING mobile, więc chętnie odpowiem na Twoje pytanie.

Dziękujemy za cenną uwagę ale nie planujemy tego zmieniać. 

Sposób pokazywania stanu konta przed zalogowaniem był bardzo dokładnie badany z klientami przy projektowaniu nowej aplikacji mobilnej. Na podstawie m. in. tych badań w taki właśnie sposób prezentowany jest stan konta, czyli albo kwota albo wartości procentowa ustalana przez klienta. I ta wartość procentowa wynosi od 0 do 100 % w zależności od tego co ustawi sobie klient.

 

pozdrawiam,

Natalia

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 4 z 6 (21 480 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

[ Edytowane ]

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

Skoro bank wszystko tak dokładnie zbadał projektując nową bankowość, wydaje się zbędne zgłaszanie uwag i ciągnięcie bez celu wielu tematów na tym forum. Już nie pierwszy raz w problematycznej sytuacji pojawia się odpowiedź w stylu "taki jest wynik badań z klientami i nic nie zamierzamy zmieniać". A wynik Waszych badań lub wnioski wyciągnięte z tych badań są błędne. Jeśli stan konta wynosi 110%, to aplikacja mobilna powinna pokazywać 110%. To jest zgodne z matematyką na poziomie podstawowym i nie są potrzebne badania z klientami, żeby ustalać takie proste sprawy.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 5 z 6 (21 454 wyświetleń)

Re.: Ekran przed zalogowaniem

Każda uwagę zgłoszona nam przez klienta dokładnie analizujemy, a każdy komentarz bierzemy pod uwagę. Jeśli chodzi akurat o tę opcję czyli pokazywanie wartości większych niż 100 % nie planujemy w najbliższym czasie zmian. Co nie oznacza, że w przyszłości nie będziemy tego zmieniać. Wartości procentowe w nowej aplikacji działaja na podobnej zasadzie jak pasek stanu rachunku w poprzedniej aplikacji- tam rownież wartość większa niź 100 % nie była pokazywana na pasku. Zachęcam do pozostania na forum i ciagłego dzielenia się z nami uwagami na temat nowej bankowości internetowej.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 6 z 6 (21 450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy