05-07-2016 02:47
Na ekranie przed zalogowaniem w nowej aplikacji można ustawić sobie prezentację stanu konta w postaci kwoty lub wartości procentowej.
Jeśli ustawię wartość procentową przyjmując przykładowo, że kwota 100 zł to 100% stanu konta, to dlaczego kwota 200 zł jest nadal prezentowana jako 100% ? Przecież to już jest 200% !
06-07-2016 08:26
06-07-2016 23:10
Wskaźnik, czyli kółko ? Ok, jak jest 100% to linia okręgu jest ciągła, a gdy stan konta maleje to linia ta zanika.
Ale dlaczego liczba nie prezentuje wartości procentowej stanu konta ? Jeśli mam nadwyżkę ponad ustalony limit to liczba powinna tą nadwyżkę prezentować.
W matematyce wartości powyżej 100% istnieją, a jak widać dla banku ING już nie.
11-07-2016 15:09
Cześć. Na co dzień zajmuję się aplikacją Moje ING mobile, więc chętnie odpowiem na Twoje pytanie.
Dziękujemy za cenną uwagę ale nie planujemy tego zmieniać.
Sposób pokazywania stanu konta przed zalogowaniem był bardzo dokładnie badany z klientami przy projektowaniu nowej aplikacji mobilnej. Na podstawie m. in. tych badań w taki właśnie sposób prezentowany jest stan konta, czyli albo kwota albo wartości procentowa ustalana przez klienta. I ta wartość procentowa wynosi od 0 do 100 % w zależności od tego co ustawi sobie klient.
pozdrawiam,
Natalia
11-07-2016 19:36 | Edytowano: 11-07-2016 19:41
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
Skoro bank wszystko tak dokładnie zbadał projektując nową bankowość, wydaje się zbędne zgłaszanie uwag i ciągnięcie bez celu wielu tematów na tym forum. Już nie pierwszy raz w problematycznej sytuacji pojawia się odpowiedź w stylu "taki jest wynik badań z klientami i nic nie zamierzamy zmieniać". A wynik Waszych badań lub wnioski wyciągnięte z tych badań są błędne. Jeśli stan konta wynosi 110%, to aplikacja mobilna powinna pokazywać 110%. To jest zgodne z matematyką na poziomie podstawowym i nie są potrzebne badania z klientami, żeby ustalać takie proste sprawy.
11-07-2016 19:50
Witam
Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem.
Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien
... 18-07-2025ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE
Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.
Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje
Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera
... 18-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |