13-04-2017 22:23
25-04-2017 09:44
25-04-2017 16:47
Dokładnie.
26-04-2017 12:46
lukcorp pisze:
Rozumiem że oprócz włączenia NFC muszę jeszcze w opcji dotknij i zapłać ustawić moje ING jako aplikacje domyślna?
Zgadza się. Do płatności telefonem aplikacja Moje ING mobile mysi być ustawiona jako domyślna.
06-06-2017 21:31
06-06-2017 21:37
1. Zainstalowana aplikacja ING.
2. Moje ING ustawione jako aplikacja domyślna do płatności NFC w opcjach telefonu.
[przy płaceniu]
3. Przy kasie, oblokowujesz telefon.
4. Włączasz NFC.
5. Podświetlony telefon przystawiasz tyłem do miejsca gdzie normalne karty sie zbliża (różnić sie może położenie NFC z tyłu, może być na środku lub tuż pod aparatem, także musisz się z tym pobawić).
6. Telefon zadrży jak płatność przejdzie.
06-06-2017 22:59
13-06-2017 18:29
Witam,
dziś po aktualizacji oprogramowania telefonu Huawei P9 przestała mi działać usługa Mastercard w telefonie. Mimo, iż mam aplikację Moje ING ustawioną jako domyślną, przy próbie włączenia fukcji pojawia się komunikat "Funkcja niedostępna" i mogę jedynie zamknąć komunikat.
Bardzo proszę o pomoc i z góry bardzo dziękuję.
14-06-2017 10:42
@mikko1 Mieliśmy problemy z poprawnym zamawianiem usługi dla pewnej grupy klientów. Obecnie wszystko działa już poprawnie. Dla pewności wyczyść proszę dane aplikacji i spróbuj ponownie.
22-06-2017 14:57 – ostatnio edytowany 03-07-2017 15:27 przez AgnieszkaBin
Ja jedynie spotkałem się z problemami, że niektóre terminale czasem mają problem z wyłapaniem telefonu. Raz się uda zapłacić, a raz nie
--
Jeśli pomogłem, daj lajka i oznacz moją wiadomość jako odpowiedź.
--
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024