28-06-2017 07:08
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć na temat usuwania urządzeń zaufanychw ing mobile i bankowości online. Mianowicie chcę sprzedać telefon i w tym celu usunąłem urządzenie zaufane w aplikacji mobilnej i online ale to urządzenie nadal jest widziane w aplikacji ing mobile i w bankowości internetowej ale przytym urządzeniu pisze "usunięte" plus data usunięcia.
Czy jest możliwe żeby całkowicie usunąć urządzenie z listy z aplikacji i z bankowości internetowej żeby już nie figurowało? Wymazać całkowicie ten usunięty telefon?
Dziękuje za odpowiedź.
28-06-2017 13:27
Po usunieciu urządzenia zaufanego pozostaje po nim ślad w bankowości elektronicznej. Nie da się go usunąć. Pamiętaj jednak proszę, że jeżeli sprzedałeś swój telefon i usunąłeś go wcześniej z systemu to nikt bez Twojej wiedzy nie będzie mógł go ponownie przypisać do Twojej usługi. Kolejne dodanie urządzenia jako zaufanego będzie wymagać podania danych klienta i wpisania kodu autoryzacyjnego, który wyślemy na numer telefonu przypisany do danego loginu użytkownika..
Mam dokładnie tan sam problem.... po prostu cwaniactwo ze strony ING i tyle. Blokowanie środków klientów w bardzo sprytny sposób. Kusza klientów atrakcyjnym oprocentowaniem a później zonk... mamy Cię
... 21-03-2025Mam problem z otwarciem strony do zalogowania się do bankowości internetowej zarówno mojeing jak i ingbusiness z przeglądarki edge i chrome. Obie przeglądarki w najnowszej wersji. Sama strona ing się
... 21-03-2025W zakresie danych dla przelewów oraz przelewów na telefon udzieliliśmy informacji w naszych poprzednich komentarzach.
20-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |