Odpowiedz

Usuwanie urządzeń zaufanych

Witam.

 

Chciałbym się dowiedzieć na temat usuwania urządzeń zaufanychw ing mobile i bankowości online. Mianowicie chcę sprzedać telefon i w tym celu usunąłem urządzenie zaufane w aplikacji mobilnej i online ale to urządzenie nadal jest widziane w aplikacji ing mobile i w bankowości internetowej ale przytym urządzeniu pisze "usunięte" plus data usunięcia.

Czy jest możliwe żeby całkowicie usunąć urządzenie z listy z aplikacji i z bankowości internetowej żeby już nie figurowało? Wymazać całkowicie ten usunięty telefon?

Dziękuje za odpowiedź.

Odpowiedz
0 Lajków
halski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
14-12-2016
Wiadomość 1 z 2 (26 342 wyświetleń)

Re.: Usuwanie urządzeń zaufanych

Po usunieciu urządzenia zaufanego pozostaje po nim ślad w bankowości elektronicznej. Nie da się go usunąć. Pamiętaj jednak proszę, że jeżeli sprzedałeś swój telefon i usunąłeś go wcześniej z systemu to nikt bez Twojej wiedzy nie będzie mógł go ponownie przypisać do Twojej usługi. Kolejne dodanie urządzenia jako zaufanego będzie wymagać podania danych klienta i wpisania kodu autoryzacyjnego, który wyślemy na numer telefonu przypisany do danego loginu użytkownika..

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (26 315 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wynajem długoterminowy samochodu czy leasing?

Powyższa rata brzmi jak informacja od laika dla laika.

Najem jest korzystniejszy finansowo na krótką metę. Płacisz za usługę korzystania z samochodu. Po zakończeniu najmu oddajesz auto i możesz wziąć n

...

29-01-2025
Re.: Wynajem długoterminowy samochodu czy leasing?

Pamiętaj, ze rata leasingu może się wydawać niższa niż rata najmu, ale często są to jedynie pozory. W wielu przypadkach leasing oznacza zwiększone koszty ubezpieczenia auta - raz że leasing narzuca wa...

29-01-2025
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy