Odpowiedz

Działanie "Mastercard w telefonie"

Witam,

Aktywowałem ową funkcję w moim smartfonie i próbowałem zapłacić zbliżeniowo w aptece, jednak terminal nic nie wykrył. NFC było włączone, telefon odblokowany, MojeING działało gdzieś w tle. Czyżby to był problem z terminalem? Trzeba się upewnić czy dany terminal obsługuje MasterCard PayPass ?

I takie drugie pytanie na żabkę: czy aplickacja Moje ING musi w ogóle działać w tle czy wystarczy tylko włączone NFC z odblkowaniem telefonu?

 

Android 5.0.1

Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 1 z 21 (40 534 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

Dokonując płatności, należy się upewnić czy karta Mastercard i płatności zbliżeniowe są honorowany przez punkt usługowo - handlowy. To, że transakcja nie została zrealizowana, może być też związane z limitami transakcyjnymi. Możesz je sprawdzić i zmienić w aplikacji mobilnej.
Żeby zapłacić HCE ważne, żeby była włączona antena NFC. Nasza aplikacja nie musi być uruchomiona. Wystarczy podświetlić telefon.

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 21 (40 474 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

[ Edytowane ]

Niestety pomimo terminala z Mastercard PayPass, włączonym i odblokowanym telefonem z (włączonym) NFC (w opcjach NFC wybrany Mój ING mobile), terminal dalej nie widział nic. Albo mój telefon (Galaxy S4) jest zbyt przestarzały, albo terminal nie jest przystosowany do NFC lub aplikacja szwankuje. 

Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 3 z 21 (40 460 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

Chciałbym jednoznacznie móc określić co jest powodem tego, że nie możesz wykonywać płatności w technologii HCE na swoim telefonie komórkowym.  Niestety przez forum nie mam żadnego dostepu do danych naszego systemu. Proszę napisz do nas przez bankowość elektroniczną. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 21 (40 452 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

Dzięki, napisałem.
Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 5 z 21 (40 443 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

A miałeś w tamtej chwili dostęp do internetu? Bo z tego co zauważyłem, dane komórkowe muszą być aktywne by ta funkcja działała jak należy.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 6 z 21 (40 341 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

Nie miałem. HCE z założenia ma działać bez dostępu do Internetu. Internet jest potrzebny po stronie terminala. Na telefonie są zapisywane dane karty.

Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 7 z 21 (40 338 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

No cóż ja zawsze włączam dane komórkowe, więc dla pewności zawsze włącz tą funkcję i sprawdź czy za każdym razem przejdzie, osobiście użyłem nowego sposobu płatności 5 razy i za każdym razem zaakceptowało płatność.

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 8 z 21 (40 298 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

To prawie jak te karty Visa SIM. Też potrzebowały dostępu do Internetu, dlatego ludzie czekali z niecierpliwością na HCE, jako że nie wymaga Internetu (przynajmniej w teorii). Sprawdzę jednak, dzięki.

Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 9 z 21 (40 296 wyświetleń)

Re.: Działanie "Mastercard w telefonie"

Wygląda na to, że jest już OK. Wyczyściłem dane i cache aplikacji.

Bez połączenia z Internetem, tylko po podświetleniu ekranu, działa dobrze. Powiadomenia PUSH oczywiście tylko przy dostępie do Internetu.

Temat można zamknąć.

Odpowiedz
0 Lajków
Serpher
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
16-03-2017
Wiadomość 10 z 21 (40 146 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy