16-03-2017 13:24
Witam,
Aktywowałem ową funkcję w moim smartfonie i próbowałem zapłacić zbliżeniowo w aptece, jednak terminal nic nie wykrył. NFC było włączone, telefon odblokowany, MojeING działało gdzieś w tle. Czyżby to był problem z terminalem? Trzeba się upewnić czy dany terminal obsługuje MasterCard PayPass ?
I takie drugie pytanie na żabkę: czy aplickacja Moje ING musi w ogóle działać w tle czy wystarczy tylko włączone NFC z odblkowaniem telefonu?
Android 5.0.1
17-03-2017 13:37
Dokonując płatności, należy się upewnić czy karta Mastercard i płatności zbliżeniowe są honorowany przez punkt usługowo - handlowy. To, że transakcja nie została zrealizowana, może być też związane z limitami transakcyjnymi. Możesz je sprawdzić i zmienić w aplikacji mobilnej.
Żeby zapłacić HCE ważne, żeby była włączona antena NFC. Nasza aplikacja nie musi być uruchomiona. Wystarczy podświetlić telefon.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
17-03-2017 17:08 | Edytowano: 17-03-2017 17:11
Niestety pomimo terminala z Mastercard PayPass, włączonym i odblokowanym telefonem z (włączonym) NFC (w opcjach NFC wybrany Mój ING mobile), terminal dalej nie widział nic. Albo mój telefon (Galaxy S4) jest zbyt przestarzały, albo terminal nie jest przystosowany do NFC lub aplikacja szwankuje.
17-03-2017 17:14
Chciałbym jednoznacznie móc określić co jest powodem tego, że nie możesz wykonywać płatności w technologii HCE na swoim telefonie komórkowym. Niestety przez forum nie mam żadnego dostepu do danych naszego systemu. Proszę napisz do nas przez bankowość elektroniczną. Sprawdzimy to.
17-03-2017 17:23
18-03-2017 15:49
A miałeś w tamtej chwili dostęp do internetu? Bo z tego co zauważyłem, dane komórkowe muszą być aktywne by ta funkcja działała jak należy.
18-03-2017 15:54
Nie miałem. HCE z założenia ma działać bez dostępu do Internetu. Internet jest potrzebny po stronie terminala. Na telefonie są zapisywane dane karty.
19-03-2017 08:29
No cóż ja zawsze włączam dane komórkowe, więc dla pewności zawsze włącz tą funkcję i sprawdź czy za każdym razem przejdzie, osobiście użyłem nowego sposobu płatności 5 razy i za każdym razem zaakceptowało płatność.
19-03-2017 08:31
To prawie jak te karty Visa SIM. Też potrzebowały dostępu do Internetu, dlatego ludzie czekali z niecierpliwością na HCE, jako że nie wymaga Internetu (przynajmniej w teorii). Sprawdzę jednak, dzięki.
20-03-2017 16:41
Wygląda na to, że jest już OK. Wyczyściłem dane i cache aplikacji.
Bez połączenia z Internetem, tylko po podświetleniu ekranu, działa dobrze. Powiadomenia PUSH oczywiście tylko przy dostępie do Internetu.
Temat można zamknąć.
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024