Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

Hej ING,

dzisiaj wasza "wspaniała" aplikacja mobilna postanowiła się ni z tego ni z owego deaktywować. Przy próbie ponownej aktywacji i podaniu poprawnych danych, po ostatnim kroku "tak, chce autoryzować się biometrycznie" dostaję błąd, a raczej pokazuje się ekran z "Aktywacja aplikacji" + ikonka wykrzyknika w trójkącie i opcja "wróć do strony domowej".

Oczywiście kretyński system WWW nie ma opcji "wyślij wiadomość" a jedynie "porozmawiaj z botem" (który nie ogarnia problemu rzecz jasna" albo "czatuj z konsultantem" (ale po kilkunastu minutach czekania nikt nie odpowiada)... Vivat ING maksymalnie utrudniające kontakt...

 

ad rem - co do jasnej anielki się dzieje z serwisem? Znowu wam coś padło? Próbowałem nawet waszego idiotycznego rozwiązania "odinstaluj i zainstaluj ponownie" (to zabawne, że tylko aplikację ING muszę regularnie usuwać i instalować ponownie, żenujące) i też nie pomaga... jakieś sugestie jak naprawić ten problem?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 10 (17 093 wyświetleń)

Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

OMG... czy ING musi być takim idiotycznym bankiem? Już pomijając, że aplikacja (i serwis www) są najbardziej żenujace ze wszystkich na rynku to jeszcze robią takie cyrki... 🤦‍♂️

 

Dzięki @portalpalabre!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 2 z 10 (17 062 wyświetleń)

Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

Ze względów bezpieczeństwa, usuwamy wszystkie linki i posty zachęcające do instalacji aplikacji z nieautoryzowanych źródeł. Korzystanie z nich może być niebezpieczne dla naszych klientów. Nie udostępniamy naszej aplikacji w sklepie Huawei AppGallery. Aplikacja Moje ING mobile dostępna w innych sklepach niż App Store i Google Play pochodzi z niesprawdzonego źródła. Nie należy jej instalować ze względów bezpieczeństwa. Jeśli nie ma możliwości, by zainstalować aplikację z autoryzowanego sklepu, można korzystać z Mojego ING w przeglądarce na swoim telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
548
120
12-04-2017
Wiadomość 3 z 10 (17 031 wyświetleń)

Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

Czy ING mógłby przestać się zachowywać, z braku lepszego i delikatniejszego określenia: "debilnie"? I przestać idiotycznie szafować słowem "bezpieczeństwo" bo to nijak się ma do czegokolwiek?

 

Primo: wasza aplikacja jest guanowana i zoastała napisana najpewniej przez zespół szympansów no bo tak: UI jest koszmarnie nieintuicyjne i wygląda jak rysunek przedszkolaka. Aplikacja działa woooooolnooooo i ciągle są z nią jakieś problemy

Secundo: nawiązując trochę do poprzedniego - tak bardzo dbacie o "bezpieczeństwo" a wykrywanie sposobu instalacji aplikacji jest tak kulawe, że zablokowało mi aplikacje zainstalowaną ze sklepu Play.

Tertio: "bla, bla, bla, bezpieczeństwo, bla, bla, bla" ale jakoś autoryzacji kluczem sprzętowym ING dalej nie wprowadził... i tyle w temacie tego jak bardzo ING "dba" o bezpieczeństwo.

 

No do jasnej anielki - ING sobie leci w kulki czy to chce być poważny bank? Przestańcie się błaźnić.

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 10 (16 988 wyświetleń)

Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

Zmień bank
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 5 z 10 (16 933 wyświetleń)

Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji


@JB1:
Zmień bank

O, i kolejny wątek z "oświeconą mądrością" tego użytkownika. Jesteś zaślepionym fanboy'em? Albo na zleceniu w ING?

 

To forum ma służyć tylko do wychwalania ING pod niebiosa? To, że są alternatywy nie znaczy, że nie mają swoich problemów. Aplikacja ING jest zwyczajnie kijowa, są konkurencyjne banki, które mają lepsze i tyle.

 

Po wtóre, mam konta w kilku bankach bo zwyczajnie w pewnych kategoriach mają lepszą ofertę (na przykład karty walutowe z lepszym przewalutowaniem bo na przykład bezpośrednio waluta obca->USD po kursie MC bez dodatkowych prowizji; albo darmowa karta kredytowa bez warunków)

 

W ING jestem najzwyczajniej w świecie, bo oferują darmowe konto bez warunków (jak się nie ma karty, a sie nie ma bo tutaj są lepsze oferty gdzie indziej) a do tego mam konto w Banku Śląskim od circa 20 lat więc nie będę co kilka miesięcy zmieniał banku i aktualizował numery i tracił historię...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 6 z 10 (16 769 wyświetleń)

Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

Powiem szczerze, jak wcześniej. Też mam kilka kont, nie tylko w ING, nie jest też to konto główne w tym banku. Mam kilka kont w innych bankach dlatego, że nie lubię przerw serwisowych, więc jak są w moim banku prace, to przerzucam kasę do nich i płace kartą, bo płace tylko kartą. Doceniam ten bank za to, że w wersji mobilnej zrobisz praktycznie to samo, co w wersji przeglądarkowej. Aplikacja czasem daje się we znaki, ale też przy moim głównym koncie mBank, nie mogłem płacić Visą, bo Visa nie działała we wszystkich bankach ze względu na awarię globalną. Jednak ten bank zaaprobował mi tą samą kartę, ale od organizacji płatniczej MasterCard. To było fajne.

Patrzę też na to, że oprocentowanie kredytów jest zupełnie inne, mniejsze od mBanku o praktycznie 10%, więc człowiek chcący zaoszczędzić, założyłem konto w banku, też dlatego tutaj jest.

Przyznam bez bicia, aplikacja czasem wymaga odinstalowania — ale nie na Androidach, na iOS mi się to nigdy nie zdarzyło. Dodam jednak, że aplikacja jest najbardziej przejrzysta i intuicyjna od wszystkich (mam porównanie mBank, PKO BP, BNP PARIBAS, Santander).

Owszem, możesz mieć z czymś problem, ale na problem jest rozwiązanie, którego Ty nie akceptujesz. Dodam jeszcze, że banki mają swoją aplikację, swoją infrastrukturę, za którą płaci, klienci nie chcą płacić nawet za kartę czy konto.

Pamietajmy, że kasę można zazwyczaj trzymać u nich za free, ale jak komuś to nie podoba i ma 20 mln złotych na koncie, to jak nie chce za coś płacić, to niech weźmie 20 mln do domu i wynajmie ochronę. Ludzie chcieliby mieć wszystko za free, a tak nawiazując do banku, może jak ktoś chce zapłacić w sklepie w Bydgoszczy to niech tam jedzie i płacić za przedmiot. Doceńmy to, co mamy, mimo tyć wszystkich problemów.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 7 z 10 (16 592 wyświetleń)

Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji


@JB1:
Powiem szczerze, jak wcześniej. Też mam kilka kont, nie tylko w ING, nie jest też to konto główne w tym banku. Mam kilka kont w innych bankach dlatego, że nie lubię przerw serwisowych, więc jak są w moim banku prace, to przerzucam kasę do nich i płace kartą, bo płace tylko kartą. Doceniam ten bank za to, że w wersji mobilnej zrobisz praktycznie to samo, co w wersji przeglądarkowej. Aplikacja czasem daje się we znaki, ale też przy moim głównym koncie mBank, nie mogłem płacić Visą, bo Visa nie działała we wszystkich bankach ze względu na awarię globalną. Jednak ten bank zaaprobował mi tą samą kartę, ale od organizacji płatniczej MasterCard. To było fajne.

Patrzę też na to, że oprocentowanie kredytów jest zupełnie inne, mniejsze od mBanku o praktycznie 10%, więc człowiek chcący zaoszczędzić, założyłem konto w banku, też dlatego tutaj jest.

Przyznam bez bicia, aplikacja czasem wymaga odinstalowania — ale nie na Androidach, na iOS mi się to nigdy nie zdarzyło. Dodam jednak, że aplikacja jest najbardziej przejrzysta i intuicyjna od wszystkich (mam porównanie mBank, PKO BP, BNP PARIBAS, Santander).

Owszem, możesz mieć z czymś problem, ale na problem jest rozwiązanie, którego Ty nie akceptujesz. Dodam jeszcze, że banki mają swoją aplikację, swoją infrastrukturę, za którą płaci, klienci nie chcą płacić nawet za kartę czy konto.

Pamietajmy, że kasę można zazwyczaj trzymać u nich za free, ale jak komuś to nie podoba i ma 20 mln złotych na koncie, to jak nie chce za coś płacić, to niech weźmie 20 mln do domu i wynajmie ochronę. Ludzie chcieliby mieć wszystko za free, a tak nawiazując do banku, może jak ktoś chce zapłacić w sklepie w Bydgoszczy to niech tam jedzie i płacić za przedmiot. Doceńmy to, co mamy, mimo tyć wszystkich problemów.

1) nie akceptuję mantry "banki są biednymi dobrodziejami dajac konto za darmo" - no właśnie nie, one obracają środkami zdeponowanymi u nich i robią na tym kasę. Podobnie z płatnościami kartami. Nie róbmy z nich niewiadomo czego - to jest biznes i wyniki finansowe banków to ładnie pokazują

2) Jakiego problemu nie akceptuję? Że muszę co jakiś czas reinstalować aplikację z oficjalnego sklepu bo najwyraźniej jej twórcy zdają się być niekompetentni?

3) intuicyjność jest tutaj sporym "de gustibus" :-)

4) "Doceńmy to, co mamy, mimo tyć wszystkich problemów." - NIE! brak wytykania problemów i punktowania banku to najgorsze co można zrobić! Tutaj trzeba wałkować, że coś jest problemem, coś nie działa i że to NIE JEST OK. Bo inaczej skąd ING ma wiedzieć? Bazować na swoich "poklepmysiepoplecach" badaniach? Nie czaruję się, że marudzenie na forum będzie miało gigantyczną siłe przebicia i dojdzie do któregoś radosnego "managera" od razu, ale przy wysłaniu wiadomosci przynajmniej prawdopodobieństwo nie pozostaje zerowe (jak w tym dowcipie o totolotku i bogu -- "daj mi szansę i wyślij los" Emotikon: Mrugający ).

 

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 8 z 10 (16 319 wyświetleń)

Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

Przekręciłeś moje słowa, ja się pod nimi nie podpisuję. W większości się z Tobą nie zgodzę, ale nie zamierzam się na tym skupiać głębiej, bo szkoda mi zwyczajnie energii na takie osoby.

Mówiłeś o osobach kompetentnych, ciekawi mnie właśnie jak Ci wszyscy komentujący innych prace, pracują u swoich pracodawców, same orły? Sami alfa i omega? Bez odbioru.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 9 z 10 (16 294 wyświetleń)

Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji

yes it s
Odpowiedz
0 Lajków
testerbounty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
19-11-2022
Wiadomość 10 z 10 (15 719 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy