02-07-2017 22:30 | Edytowano: 02-07-2017 22:38
Niestety na najnowszej wersji Waszej aplikacji dla urządzeń iOS (najnowszy soft) nie jest wysyłany dźwiek oraz wibracje dla powiadomień dla zablokowanego telefonu ( w stanie czuwania). Dźwięk i wibracje działają tylko dla pierwszego powiadomienia po zainstalowaniu aplikacji. Proszę o przetestowanie tego przez Waszych deweloperów. Ustawienia telefonu są prawidłowe, to samo zachowanie dla róźnych urządzeń
28-06-2017 15:06
Dzień dobry, dostaję push o transakcjach z aplikacji ING mobile, jednak przychodzą one bez dzwięku i wibracji.
Mój kolega również tak ma...dzwięk mam włączony
Czy to czasem nie jest błąd po stronie aplikacji?
Proszę o informacje zwrotną
28-06-2017 19:45
Chciałabym pomóc, ale dźwięk i wibracje nie zależą od naszej aplikacji.
Kwestia ustawień telefonu.
03-07-2017 23:38
Dźwięk i wibracje nie zależą od naszej aplikacji.
Kwestia ustawień telefonu.
04-07-2017 06:32
04-07-2017 08:39 | Edytowano: 04-07-2017 08:40
Nie znudziło Wam się wklejanie tej samej odpowiedzi? Jestem developerem apilkacji na iOS i proszę nie robić ze mnie idioty. Ewidentnie widać po sceniaruszu reprodukcji błędu, że coś nie gra z aplikacją.
07-07-2017 08:51
Korzystamy z domyślnych ustawień telefonu.
Prosimy o ponowne wyłączenie i włączenie powiadomień dla aplikacji: Ustawienia -> Powiadomienia -> Moje ING -> Włącz powiadomienia lub Dźwięki.
07-07-2017 12:18
Witam
zrobiłem szybki test. Powiadomienie przychodzi zaraz po operacji, ale pomimo ustawionej opcji dźwięku nie ma.
12-07-2017 09:18
Oczywiście, że dźwięk i wibracja nie działa i nie jest to wina ustawień telefonu...
Dźwięk działa tylko wtedy kiedy robie np. przelew w aplikacji na telefonie, wówczas jest zarówno dzwięk jak i wibracja.
Ale jeśli np. robie przelew na komputerze wówczas na telefonie jest tylko powiadomienie, bez dzwięku i wibracji.
Sprawdźcie u siebie czy też tak macie.
Błąd na bank po stronie ING
12-07-2017 10:12
Dokładnie jest tak jak piszesz.
Transakcja wykonana przez aplikacje na urządzeniu - dźwięk i wibracje, informacja na ekranie.
Przelew z serwisu Moje ING. Tylko powiadomienie wyświetlone na ekranie, bez dźwięku i wibracji.
Podobnie każde inna transakcja uznania/obciążenia rachunku (płatność karta itd).
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024