Odpowiedz

Kantor w aplikacji mobilnej

Korzystam z konta w PLN i EUR podpiętych pod jedną kartę i bardzo fajnie to działa  - powidomienia PUSH jak i widoczność tych kont w aplikacji. Jedynie czego mi jeszcze brakuje to Kantora w aplikacji. Ostatnio musiałem uzupełnić konto walutowe (a miałem przy sobie tylko telefon) i trzeba to było zrobić przez bankowość internetową a na komórce nie jest to zbyt wygodne.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
ZbyszekN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-07-2017
Wiadomość 1 z 4 (8 597 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

Kantor również znajdziesz w aplikacji Moje ING mobile. Wystarczy wybrać menu (3 poziome kreski) -> Usługi i narzędzia -> Usługi dodatkowe: Kantor.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
785
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 555 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

 Witam

 

Dziekuję za informację. Okazało się, że używam starej wersji INGMobile (tej z prostokątami) zamiast Moje ING mobile.

Czy stara wersja nie powinna wyświetlać informacji, że jest dostępna inna aplikacja, jeśli zdecydowaliście wypuścić nową aplikację zamiast update'u starej?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
ZbyszekN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-07-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 532 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za trafną uwagę. Przekazałem ją do osób zajmujących się rozwojem aplikacji.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 430 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy