26-07-2017 21:03
Korzystam z konta w PLN i EUR podpiętych pod jedną kartę i bardzo fajnie to działa - powidomienia PUSH jak i widoczność tych kont w aplikacji. Jedynie czego mi jeszcze brakuje to Kantora w aplikacji. Ostatnio musiałem uzupełnić konto walutowe (a miałem przy sobie tylko telefon) i trzeba to było zrobić przez bankowość internetową a na komórce nie jest to zbyt wygodne.
Pozdrawiam
27-07-2017 20:54
Kantor również znajdziesz w aplikacji Moje ING mobile. Wystarczy wybrać menu (3 poziome kreski) -> Usługi i narzędzia -> Usługi dodatkowe: Kantor.
28-07-2017 02:20
Witam
Dziekuję za informację. Okazało się, że używam starej wersji INGMobile (tej z prostokątami) zamiast Moje ING mobile.
Czy stara wersja nie powinna wyświetlać informacji, że jest dostępna inna aplikacja, jeśli zdecydowaliście wypuścić nową aplikację zamiast update'u starej?
Pozdrawiam
31-07-2017 08:10
Dziękujemy za trafną uwagę. Przekazałem ją do osób zajmujących się rozwojem aplikacji.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024