Odpowiedz

Kantor w aplikacji mobilnej

Korzystam z konta w PLN i EUR podpiętych pod jedną kartę i bardzo fajnie to działa  - powidomienia PUSH jak i widoczność tych kont w aplikacji. Jedynie czego mi jeszcze brakuje to Kantora w aplikacji. Ostatnio musiałem uzupełnić konto walutowe (a miałem przy sobie tylko telefon) i trzeba to było zrobić przez bankowość internetową a na komórce nie jest to zbyt wygodne.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
ZbyszekN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-07-2017
Wiadomość 1 z 4 (8 309 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

Kantor również znajdziesz w aplikacji Moje ING mobile. Wystarczy wybrać menu (3 poziome kreski) -> Usługi i narzędzia -> Usługi dodatkowe: Kantor.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 267 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

 Witam

 

Dziekuję za informację. Okazało się, że używam starej wersji INGMobile (tej z prostokątami) zamiast Moje ING mobile.

Czy stara wersja nie powinna wyświetlać informacji, że jest dostępna inna aplikacja, jeśli zdecydowaliście wypuścić nową aplikację zamiast update'u starej?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
ZbyszekN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-07-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 244 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za trafną uwagę. Przekazałem ją do osób zajmujących się rozwojem aplikacji.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 142 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy