Odpowiedz

Kantor w aplikacji mobilnej

Korzystam z konta w PLN i EUR podpiętych pod jedną kartę i bardzo fajnie to działa  - powidomienia PUSH jak i widoczność tych kont w aplikacji. Jedynie czego mi jeszcze brakuje to Kantora w aplikacji. Ostatnio musiałem uzupełnić konto walutowe (a miałem przy sobie tylko telefon) i trzeba to było zrobić przez bankowość internetową a na komórce nie jest to zbyt wygodne.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
ZbyszekN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-07-2017
Wiadomość 1 z 4 (8 726 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

Kantor również znajdziesz w aplikacji Moje ING mobile. Wystarczy wybrać menu (3 poziome kreski) -> Usługi i narzędzia -> Usługi dodatkowe: Kantor.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
787
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 684 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

 Witam

 

Dziekuję za informację. Okazało się, że używam starej wersji INGMobile (tej z prostokątami) zamiast Moje ING mobile.

Czy stara wersja nie powinna wyświetlać informacji, że jest dostępna inna aplikacja, jeśli zdecydowaliście wypuścić nową aplikację zamiast update'u starej?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
ZbyszekN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-07-2017
Wiadomość 3 z 4 (8 661 wyświetleń)

Re.: Kantor w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za trafną uwagę. Przekazałem ją do osób zajmujących się rozwojem aplikacji.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 559 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy