Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Bilety komunikacji, ZTM Katowice - zbyt krótki czas na potwierdzenie transakcji zakupu

Nie wiem czy wystąpił jakiś nadzwyczajny wyjątek czy co to się stanęło, po prostu - nie zdążyłem wpisać nawet drugiej cyfry PINu, a aplikacja poinformowała mnie, że upłynął limit czasu transakcji (zakup 1 biletu na tramwaj). Potwierdzać zacząłem naturalnie niezwłocznie po wybraniu biletu, wpisaniu nr linii i kliknięciu "Dalej".

 

Z tej formy korzystam bardzo rzadko, więc nie wiem czy sytuacja jest jednorazowa, czy częsta. Regulamin usługi Mobilet mówi o takim limicie:

Dlaczego moje konto zostało zablokowane przy zakupie biletu?

W aplikacji występują ograniczenia czasowe na zakup biletu, które wynikają z wymogów poszczególnych przewoźników.

 

Proszę o sprawdzenie w jakichkolwiek źródłach czy to błąd aplikacji, jaki to limit, itd. Od takich rozwiązań oczekiwałbym jednak niezawodności. Makulaturę można kupić w coraz mniejszej liczbie miejsc, a biletomaty tez potrafią płatać różne figle.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (4 678 wyświetleń)

Re: Bilety komunikacji, ZTM Katowice - zbyt krótki czas na potwierdzenie transakcji zakupu

Czas potrzebny na zakup jest ustalany odgórnie przez mobilet – nie mamy na niego wpływu. Być może na innym etapie spędziłeś więcej czasu i dlatego taki momunikat się pojawił.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 593 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy