02-01-2023 23:30
Nie wiem czy wystąpił jakiś nadzwyczajny wyjątek czy co to się stanęło, po prostu - nie zdążyłem wpisać nawet drugiej cyfry PINu, a aplikacja poinformowała mnie, że upłynął limit czasu transakcji (zakup 1 biletu na tramwaj). Potwierdzać zacząłem naturalnie niezwłocznie po wybraniu biletu, wpisaniu nr linii i kliknięciu "Dalej".
Z tej formy korzystam bardzo rzadko, więc nie wiem czy sytuacja jest jednorazowa, czy częsta. Regulamin usługi Mobilet mówi o takim limicie:
W aplikacji występują ograniczenia czasowe na zakup biletu, które wynikają z wymogów poszczególnych przewoźników.
Proszę o sprawdzenie w jakichkolwiek źródłach czy to błąd aplikacji, jaki to limit, itd. Od takich rozwiązań oczekiwałbym jednak niezawodności. Makulaturę można kupić w coraz mniejszej liczbie miejsc, a biletomaty tez potrafią płatać różne figle.
03-01-2023 11:26
Czas potrzebny na zakup jest ustalany odgórnie przez mobilet – nie mamy na niego wpływu. Być może na innym etapie spędziłeś więcej czasu i dlatego taki momunikat się pojawił.
Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy.
20-06-2025Również ubolewam.
Czasami wymyślę sobie jakiś nowy algorytm, który mam w głowie i dzięki temu ładuje 3 różne koszta w jedną kategorie, ale po kilku miesiącach zapominam, co było którą myślą i dlaczego
... 20-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |