17-05-2017 22:18
Potwierdzam, przy płatności lub wypłacaniem za pomocą blika ekran potwierdzenia transakcji PINem jest martwy. Zgłaszałem na infolini i w aplikacji Moje ING. Odpowiedź taka sama. "Nikt do tej pory nie zgłaszał takiej awarii" i "u mnie na iPhonie działa"
18-05-2017 22:18
@DziadekP Prosimy podaj nam więcej szczegółów:
- model urządzenia,
- wersja systemu operacyjnego,
- wersja naszej aplikacji.
18-05-2017 23:26
18-05-2017 23:45
Dziękujemy za szczegóły. Zgłosimy to.
19-05-2017 07:37
U mnie jest:
- Microsoft Lumia 650
- Windows 10 Mobile wersja: 1703, kompilacja: 10.0.15063.297
- Moje ING Mobile 2.0.2 (kompilacja: 2.0.192.0)
19-05-2017 07:53
Jeszcze mniej istotna rzecz:
na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".
19-05-2017 08:32 | Edytowano: 19-05-2017 08:34
tomik1968 pisze:Jeszcze mniej istotna rzecz:
na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".
U mnie widać na ekranie tylko do "zastrzeż". Żadnej możliwości poruszania się po ekranie.
19-05-2017 08:40
Zgadza się, ale jak schowasz ten pasek zadań na dole to odsłoni się jeszcze jedna linijka tekstu
19-05-2017 09:36
@Konto usunięte @tomik1968 Zgłosiłem również Wasze błędy. Będę mimo wszystko wdzięczny jeżeli dacie nam o tym znać również przez Moje ING.
19-05-2017 10:05
Ponowiłem Twoje zgłoszenie do naszych analityków. Problem powinien byc rozwiązany podczas najbliższej aktualizacji. Proszę Cię również o ponowienie swojego zgłoszenia przez bankowość elektroniczną.
Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w
... 25-01-2025Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025