Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam po aktualizacji do Windows 10 dla telefonu Lumia 640 DS, po uruchomieniu aplikacji wyświetla sią ona na nie pełnym ekranie. Szukając informacji po innych forach spotkalem sie z takimi problemami.

Uciążliwośc polega na tym, że przyciski nie reagują tam gdzie są one wyświetlane. Kiedy planowana jest aktualizacja "poprawka"

Adam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
5
01-12-2015
Wiadomość 1 z 159 (32 448 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Pracujemy nad wyprowadzeniem problemów na Windows 10. W następnej aktualizacji wszystko powinno już działać prawidłowo. Planujemy ją wprowadzić do końca stycznia 2016 r.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 159 (32 415 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Hej! mam ten sam problem na 2 telefonach z WIndows 10. Masakra to dla tej aplikacji zmieniałem konto z mbank na ING bo było proste i przejrzyste. Teraz ZONK! No dobra czekam do stycznia.

Najlepsze jest to że nie ma problemów z wszystkimi moimi aplikacjami na Windows 10 a mam ich ponad 100 z WIndwows 8.1 mobile na 10 wszystko chula tylko ING nie chce.

Czekam z niecierpliwością ponieważ paragony chciałem skanować Emotikon: Smutny
lio
lio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
03-12-2015
Wiadomość 3 z 159 (32 368 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam, to samo na Lumii 735 z Windows Mobile 10 Emotikon: Smutny

Pozdrawiam, Piotr

krapio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
05-12-2015
Wiadomość 4 z 159 (32 280 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

A ja mam inny problem, który mnie dziś mocno zdenerwował.

Wszystko fajnie pięknie, używam aplikacji od dawna i raczej jestem z niej zadowolona. Jednak dziś wkurzyłam. Jakim cudem mam wykonać przelew telefonem w momencie, kiedy ING każe mi wpisać hasło, które przychodzi na moją komórkę, podczas gdy ja jestem zalogowana do aplikacji? Chcąc odczytać smsa aplikacja się zamyka, więc nie jestem już w stanie wprowadzić tego kodu nawet jeśli jakimś cudem szybko uda mi się go zapamiętać :/ Miałam przez to dzisiaj spore kłopoty, bo nie byłam w stanie wykonać przelewu i kilka moich planów się posypało. Zróbcie coś z tym proszę.

marmik5343
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
17-12-2015
Wiadomość 5 z 159 (32 013 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Opisana sytuacja może być związana ze zbyt małą ilością dostępnej pamięci RAM w telefonie. Możesz ją zwiększyć przez wyłączenie tymczasowe zbędnych procesów i aplikacji, które mogą działać w tle.

Zachęcam również do zapoznania się z instrukcją jak wpisać kod autoryzacyjny w aplikacji.

Jeżeli nadal będziesz mieć kłopoty z aplikacją skontaktuj się z całodobową infolinią: 32/ 357 00 10.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 6 z 159 (31 967 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@marmik5343
Też miałem ten problem. Ostatnio jest ok. Sms przychodzi gdy jestem w apce. Wychodzę, odczytuję, wracam, apka otwiera się w miejscu gdzie wpisuję kod.
Odpowiedz
0 Lajków
pitstop
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
22-12-2015
Wiadomość 7 z 159 (31 818 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Aktualizacja wprowadzona ale dalej błąd nie poprawiony czyli aplikacja nie wyświetla się na całym ekranie w Lumia 640 z W10M
damkow89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
29-01-2016
Wiadomość 8 z 159 (30 718 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Niestety poprawka z dzisiaj tj 29.01.2016 r.  nie zmienia kompletnie nic. Trudno jest uwierzyć w to, ale mam wrażenie o wielkiej niekompetencji z Państwa strony. Wersja Holenderska działa bez najmniejszego problemu. Proszę w takim razie powiedzieć co zrobić, aplikacja jest bezuzyteczna, mam i chcę bankowość  mobilną ale niestety nie moge jej używać. Czy zmieniac bank?. Czy jest wielki problem dla dewelopera uruchomić aplikacje na tym sestemie i przetestować - nie sądzę.

Adam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
5
01-12-2015
Wiadomość 9 z 159 (30 674 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@damkow89 @Adam następna aktualizacja aplikacji mobilnej wprowadzi zgodność z systemem Windows 10 Mobile. Nie możemy jeszcze podać dokładnej daty tej aktualizacji. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 10 z 159 (30 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy