15-02-2016 20:13
Aplikacja ma tez problem z dopasowaniem się do ekranu.. Prawa strona ucieka za ekran i chyba cos dołem lekko, przy czym pragnę podkreślić iż nie mam ruszanych opcji powiększenia w telefonie. Lumia 950 z W10
16-02-2016 08:41
@Darecki Dziękujemy za zrzut ekranu. Pracujemy nad wersją w pełni zgodną z Windows 10 Mobile.
22-02-2016 22:28
25-02-2016 17:21 | Edytowano: 25-02-2016 17:31
Należy ponadto zaznaczyć, że to jedyna aplikacja bankowa, która nie działa z WP10. Trochę wstyd!
Bank poinformował mnie, że nowa aplikacja będzie dostępna dopiero po oficjalnej premierze WP10.
Trzeba więc chyba pytać Gabe Aul'a z Microsoftu, kiedy ING wyda poprawkę do ING Mobile.
10-03-2016 22:04
A czy wiadomości push informujące o transakcjach dostępne są w aplikacji mobilnej ing na telefony z windowsphone?? jesli nie to kiedy zostanie to wprowadzone? jeśli jest? to jak można to włączyć?
11-03-2016 21:56 | Edytowano: 11-03-2016 21:57
@kabi345 Pracujemy nad wdrożeniem powiadomień PUSH dla telefonów z systemem Windows Phone.
18-03-2016 21:35
Dziś jest 18 marca 2016. Zaktualizowałem system w moim telefonie Lumia 640XL do windows 10 i zonk. Problem opisany w pierwszym wpisie w wątku. KIEDY ROZWIĄZANIE PROBLEMU? Jak długo jeszcze? Apka BZWBK, i jak czytam wszystkich innych banków działają bez zarzutu. A w ING problem. Nie uwierzyłbym gdybym nie doświadczył. Wstyd. Takie utrudnienia zniechęcają. Czy ktoś może powiedzieć kiedy Bank załatwi problem? To nie Zdzisiek ze szwagrem piszą program za parę stówek. O co chodzi? Jak to będzie tak trwać pouciekamy do konkurencji.
20-03-2016 17:08
21-03-2016 09:38
Z windowsa 10 korzystam od czwartku (17.03). I nie mogę korzystać z aplikacji - a konto w ING jest moim głównym kontem. Posiadam też konto w innym banku (raczej jako dodatkowe oszczędnościowe) i aplikacja z innego banku problemów nie ma. Nie mam też problemów z żadną inną aplikacją.
Swoją drogą to telefony z windows 10 moblie już się dawno pojawiły - np. lumia 950 jeszcze w zeszłym roku.
21-03-2016 15:18
Może jakiś "magik" napisze na jakim jesteście etapie, poza domem praktycznie jestem bez banku!!!!
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz