15-02-2016 20:13
Aplikacja ma tez problem z dopasowaniem się do ekranu.. Prawa strona ucieka za ekran i chyba cos dołem lekko, przy czym pragnę podkreślić iż nie mam ruszanych opcji powiększenia w telefonie. Lumia 950 z W10
16-02-2016 08:41
@Darecki Dziękujemy za zrzut ekranu. Pracujemy nad wersją w pełni zgodną z Windows 10 Mobile.
22-02-2016 22:28
25-02-2016 17:21 | Edytowano: 25-02-2016 17:31
Należy ponadto zaznaczyć, że to jedyna aplikacja bankowa, która nie działa z WP10. Trochę wstyd!
Bank poinformował mnie, że nowa aplikacja będzie dostępna dopiero po oficjalnej premierze WP10.
Trzeba więc chyba pytać Gabe Aul'a z Microsoftu, kiedy ING wyda poprawkę do ING Mobile.
10-03-2016 22:04
A czy wiadomości push informujące o transakcjach dostępne są w aplikacji mobilnej ing na telefony z windowsphone?? jesli nie to kiedy zostanie to wprowadzone? jeśli jest? to jak można to włączyć?
11-03-2016 21:56 | Edytowano: 11-03-2016 21:57
@kabi345 Pracujemy nad wdrożeniem powiadomień PUSH dla telefonów z systemem Windows Phone.
18-03-2016 21:35
Dziś jest 18 marca 2016. Zaktualizowałem system w moim telefonie Lumia 640XL do windows 10 i zonk. Problem opisany w pierwszym wpisie w wątku. KIEDY ROZWIĄZANIE PROBLEMU? Jak długo jeszcze? Apka BZWBK, i jak czytam wszystkich innych banków działają bez zarzutu. A w ING problem. Nie uwierzyłbym gdybym nie doświadczył. Wstyd. Takie utrudnienia zniechęcają. Czy ktoś może powiedzieć kiedy Bank załatwi problem? To nie Zdzisiek ze szwagrem piszą program za parę stówek. O co chodzi? Jak to będzie tak trwać pouciekamy do konkurencji.
20-03-2016 17:08
21-03-2016 09:38
Z windowsa 10 korzystam od czwartku (17.03). I nie mogę korzystać z aplikacji - a konto w ING jest moim głównym kontem. Posiadam też konto w innym banku (raczej jako dodatkowe oszczędnościowe) i aplikacja z innego banku problemów nie ma. Nie mam też problemów z żadną inną aplikacją.
Swoją drogą to telefony z windows 10 moblie już się dawno pojawiły - np. lumia 950 jeszcze w zeszłym roku.
21-03-2016 15:18
Może jakiś "magik" napisze na jakim jesteście etapie, poza domem praktycznie jestem bez banku!!!!
Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |