01-12-2015 13:19
Witam po aktualizacji do Windows 10 dla telefonu Lumia 640 DS, po uruchomieniu aplikacji wyświetla sią ona na nie pełnym ekranie. Szukając informacji po innych forach spotkalem sie z takimi problemami.
Uciążliwośc polega na tym, że przyciski nie reagują tam gdzie są one wyświetlane. Kiedy planowana jest aktualizacja "poprawka"
02-12-2015 09:33
03-12-2015 23:29
05-12-2015 19:46
Witam, to samo na Lumii 735 z Windows Mobile 10
Pozdrawiam, Piotr
17-12-2015 18:45
A ja mam inny problem, który mnie dziś mocno zdenerwował.
Wszystko fajnie pięknie, używam aplikacji od dawna i raczej jestem z niej zadowolona. Jednak dziś wkurzyłam. Jakim cudem mam wykonać przelew telefonem w momencie, kiedy ING każe mi wpisać hasło, które przychodzi na moją komórkę, podczas gdy ja jestem zalogowana do aplikacji? Chcąc odczytać smsa aplikacja się zamyka, więc nie jestem już w stanie wprowadzić tego kodu nawet jeśli jakimś cudem szybko uda mi się go zapamiętać :/ Miałam przez to dzisiaj spore kłopoty, bo nie byłam w stanie wykonać przelewu i kilka moich planów się posypało. Zróbcie coś z tym proszę.
18-12-2015 17:34
Opisana sytuacja może być związana ze zbyt małą ilością dostępnej pamięci RAM w telefonie. Możesz ją zwiększyć przez wyłączenie tymczasowe zbędnych procesów i aplikacji, które mogą działać w tle.
Zachęcam również do zapoznania się z instrukcją jak wpisać kod autoryzacyjny w aplikacji.
Jeżeli nadal będziesz mieć kłopoty z aplikacją skontaktuj się z całodobową infolinią: 32/ 357 00 10.
22-12-2015 20:14
29-01-2016 12:38
29-01-2016 15:35
Niestety poprawka z dzisiaj tj 29.01.2016 r. nie zmienia kompletnie nic. Trudno jest uwierzyć w to, ale mam wrażenie o wielkiej niekompetencji z Państwa strony. Wersja Holenderska działa bez najmniejszego problemu. Proszę w takim razie powiedzieć co zrobić, aplikacja jest bezuzyteczna, mam i chcę bankowość mobilną ale niestety nie moge jej używać. Czy zmieniac bank?. Czy jest wielki problem dla dewelopera uruchomić aplikacje na tym sestemie i przetestować - nie sądzę.
03-02-2016 12:13
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024