01-12-2015 13:19
Witam po aktualizacji do Windows 10 dla telefonu Lumia 640 DS, po uruchomieniu aplikacji wyświetla sią ona na nie pełnym ekranie. Szukając informacji po innych forach spotkalem sie z takimi problemami.
Uciążliwośc polega na tym, że przyciski nie reagują tam gdzie są one wyświetlane. Kiedy planowana jest aktualizacja "poprawka"
02-12-2015 09:33
03-12-2015 23:29
05-12-2015 19:46
Witam, to samo na Lumii 735 z Windows Mobile 10
Pozdrawiam, Piotr
17-12-2015 18:45
A ja mam inny problem, który mnie dziś mocno zdenerwował.
Wszystko fajnie pięknie, używam aplikacji od dawna i raczej jestem z niej zadowolona. Jednak dziś wkurzyłam. Jakim cudem mam wykonać przelew telefonem w momencie, kiedy ING każe mi wpisać hasło, które przychodzi na moją komórkę, podczas gdy ja jestem zalogowana do aplikacji? Chcąc odczytać smsa aplikacja się zamyka, więc nie jestem już w stanie wprowadzić tego kodu nawet jeśli jakimś cudem szybko uda mi się go zapamiętać :/ Miałam przez to dzisiaj spore kłopoty, bo nie byłam w stanie wykonać przelewu i kilka moich planów się posypało. Zróbcie coś z tym proszę.
18-12-2015 17:34
Opisana sytuacja może być związana ze zbyt małą ilością dostępnej pamięci RAM w telefonie. Możesz ją zwiększyć przez wyłączenie tymczasowe zbędnych procesów i aplikacji, które mogą działać w tle.
Zachęcam również do zapoznania się z instrukcją jak wpisać kod autoryzacyjny w aplikacji.
Jeżeli nadal będziesz mieć kłopoty z aplikacją skontaktuj się z całodobową infolinią: 32/ 357 00 10.
22-12-2015 20:14
29-01-2016 12:38
29-01-2016 15:35
Niestety poprawka z dzisiaj tj 29.01.2016 r. nie zmienia kompletnie nic. Trudno jest uwierzyć w to, ale mam wrażenie o wielkiej niekompetencji z Państwa strony. Wersja Holenderska działa bez najmniejszego problemu. Proszę w takim razie powiedzieć co zrobić, aplikacja jest bezuzyteczna, mam i chcę bankowość mobilną ale niestety nie moge jej używać. Czy zmieniac bank?. Czy jest wielki problem dla dewelopera uruchomić aplikacje na tym sestemie i przetestować - nie sądzę.
03-02-2016 12:13
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024