Odpowiedz

BLIK przelew na telefon - problem

Chciałbym dowiedzieć się, co jest przyczyną problemu realizacji płatności na telefon, zarejestrowany w ING.

Numer telefonu został zarejestrowany w aplikacji ING na telefonie, ale jak podaję ten numer osobie, która chce zrobić przelew z mBanku - otrzymuje ona komunikat, że numer telefonu jest niezarejestrowany w BLIK. Co jest przyczyną takiej sytuacji ?

Dodam, że do przelewów na telefon i ich odbioru mam zarejestrowany inny numer telefonu niżdo kontaktu / autoryzacji sms w ING. Ale wiem, że jest to możliwe, gdyż na infolinii ING poinformowano mnie, że jak najbardziej można podać inny numer telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
matej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
21-07-2016
Wiadomość 1 z 2 (16 731 wyświetleń)

Re.: BLIK przelew na telefon - problem

W pierwszej kolejności sprawdź proszę jaki numer telefonu masz podany do obsługi przelewów na telefon BLIK. Możesz to sprawdzić w usłudze ING BankOnLine pod ikoną Profil, następnie Ustawienia: BLIK, oraz Przelewy na telefon BLIK.

Jeśli okaże się, że jest tam wpisany numer telefonu na ktory chcesz otrzymać ten przelew to skontaktuj się z nami - 32 357 00 10.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (16 716 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, c...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Z czasów procesowych dostępnych na stronie ING.
Aktualnie analizę liczy się od dnia kiedy bank poinformował o jej rozpoczęciu +24 dni robocze. Ale te czasy procesowe się zmieniają i tutaj rozczarowanie...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam,

Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy