21-07-2016 01:29
Chciałbym dowiedzieć się, co jest przyczyną problemu realizacji płatności na telefon, zarejestrowany w ING.
Numer telefonu został zarejestrowany w aplikacji ING na telefonie, ale jak podaję ten numer osobie, która chce zrobić przelew z mBanku - otrzymuje ona komunikat, że numer telefonu jest niezarejestrowany w BLIK. Co jest przyczyną takiej sytuacji ?
Dodam, że do przelewów na telefon i ich odbioru mam zarejestrowany inny numer telefonu niżdo kontaktu / autoryzacji sms w ING. Ale wiem, że jest to możliwe, gdyż na infolinii ING poinformowano mnie, że jak najbardziej można podać inny numer telefonu.
21-07-2016 09:23
W pierwszej kolejności sprawdź proszę jaki numer telefonu masz podany do obsługi przelewów na telefon BLIK. Możesz to sprawdzić w usłudze ING BankOnLine pod ikoną Profil, następnie Ustawienia: BLIK, oraz Przelewy na telefon BLIK.
Jeśli okaże się, że jest tam wpisany numer telefonu na ktory chcesz otrzymać ten przelew to skontaktuj się z nami - 32 357 00 10.
Założyłam IKE Obligacje i chcę do niego przenieść środki z funduszu Goldman założonego przez ING
czy da się to załatwić przez Internet czy muszę jechać do oddziału ING oddalonego o 70km?
22-01-2025Dzień dobry mam takie pytanie nadpłaciłam kredyt w wysokosci 598 zł(przez spłać kredyt cześciowa)moja następna rata przypada na 15.02.2025(kapitał: 597,36 PLN ,odsetki: 708,08 PLN).Chciałam skrócić ok
... 22-01-2025Nie jest do wyboru, masz zapisane w umowie, o co będzie oparte oprocentowanie zmienne, zapewne jest to WIBOR6M.
22-01-2025