21-07-2016 01:29
Chciałbym dowiedzieć się, co jest przyczyną problemu realizacji płatności na telefon, zarejestrowany w ING.
Numer telefonu został zarejestrowany w aplikacji ING na telefonie, ale jak podaję ten numer osobie, która chce zrobić przelew z mBanku - otrzymuje ona komunikat, że numer telefonu jest niezarejestrowany w BLIK. Co jest przyczyną takiej sytuacji ?
Dodam, że do przelewów na telefon i ich odbioru mam zarejestrowany inny numer telefonu niżdo kontaktu / autoryzacji sms w ING. Ale wiem, że jest to możliwe, gdyż na infolinii ING poinformowano mnie, że jak najbardziej można podać inny numer telefonu.
21-07-2016 09:23
W pierwszej kolejności sprawdź proszę jaki numer telefonu masz podany do obsługi przelewów na telefon BLIK. Możesz to sprawdzić w usłudze ING BankOnLine pod ikoną Profil, następnie Ustawienia: BLIK, oraz Przelewy na telefon BLIK.
Jeśli okaże się, że jest tam wpisany numer telefonu na ktory chcesz otrzymać ten przelew to skontaktuj się z nami - 32 357 00 10.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |