Odpowiedz

BLIK przelew na telefon - problem

Chciałbym dowiedzieć się, co jest przyczyną problemu realizacji płatności na telefon, zarejestrowany w ING.

Numer telefonu został zarejestrowany w aplikacji ING na telefonie, ale jak podaję ten numer osobie, która chce zrobić przelew z mBanku - otrzymuje ona komunikat, że numer telefonu jest niezarejestrowany w BLIK. Co jest przyczyną takiej sytuacji ?

Dodam, że do przelewów na telefon i ich odbioru mam zarejestrowany inny numer telefonu niżdo kontaktu / autoryzacji sms w ING. Ale wiem, że jest to możliwe, gdyż na infolinii ING poinformowano mnie, że jak najbardziej można podać inny numer telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
matej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
21-07-2016
Wiadomość 1 z 2 (17 909 wyświetleń)

Re.: BLIK przelew na telefon - problem

W pierwszej kolejności sprawdź proszę jaki numer telefonu masz podany do obsługi przelewów na telefon BLIK. Możesz to sprawdzić w usłudze ING BankOnLine pod ikoną Profil, następnie Ustawienia: BLIK, oraz Przelewy na telefon BLIK.

Jeśli okaże się, że jest tam wpisany numer telefonu na ktory chcesz otrzymać ten przelew to skontaktuj się z nami - 32 357 00 10.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (17 894 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Kredyt hipoteczny a służebność

Dzień dobry,

 

czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?

 

Pozdrawiam

13-11-2024
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy