21-07-2016 01:29
Chciałbym dowiedzieć się, co jest przyczyną problemu realizacji płatności na telefon, zarejestrowany w ING.
Numer telefonu został zarejestrowany w aplikacji ING na telefonie, ale jak podaję ten numer osobie, która chce zrobić przelew z mBanku - otrzymuje ona komunikat, że numer telefonu jest niezarejestrowany w BLIK. Co jest przyczyną takiej sytuacji ?
Dodam, że do przelewów na telefon i ich odbioru mam zarejestrowany inny numer telefonu niżdo kontaktu / autoryzacji sms w ING. Ale wiem, że jest to możliwe, gdyż na infolinii ING poinformowano mnie, że jak najbardziej można podać inny numer telefonu.
21-07-2016 09:23
W pierwszej kolejności sprawdź proszę jaki numer telefonu masz podany do obsługi przelewów na telefon BLIK. Możesz to sprawdzić w usłudze ING BankOnLine pod ikoną Profil, następnie Ustawienia: BLIK, oraz Przelewy na telefon BLIK.
Jeśli okaże się, że jest tam wpisany numer telefonu na ktory chcesz otrzymać ten przelew to skontaktuj się z nami - 32 357 00 10.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024