Odpowiedz

Błąd dla iOS 17

Aplikacja nie działa z iOS 17 i nie da sie zalogować się na konto.

"Błąd wykonania transakcji (D)!" pojawia sie podczas logowania kluczem U2F na iPhonie 13. Reinstall i usuniecie telefonu z ustawień konta nie pomaga.

Ddpaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
19-09-2023
Wiadomość 1 z 18 (12 308 wyświetleń)

Re: Błąd dla iOS 17

Prosimy o informacje na jakim etapie występuje ten błąd: Czy przykładasz klucz U2F, autoryzujesz się nim, aplikacja się ładuje i dostajesz błąd pobierania danych? Czy błąd pojawia się od razu po przyciśnięciu U2F?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 18 (12 278 wyświetleń)

Re: Błąd dla iOS 17

Po reinstalacji próbuje aktywować aplikację. Błąd pojawia się zaraz po przyłożeniu klucza U2F do telefonu.

Ddpaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
19-09-2023
Wiadomość 3 z 18 (12 257 wyświetleń)

Re: Błąd dla iOS 17

Proszę spróbuj przyłożyć klucz U2F do ekranu i przesunął powoli w stronę NFC (czyli do góry ekranu, nieopodal lokalizacji notcha). Powinno zadziałać. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
179
36
02-09-2021
Wiadomość 4 z 18 (12 063 wyświetleń)

Re: Błąd dla iOS 17

To nie jest wątek o tym, że nie umiem się posługiwać NFC w telefonie, tylko o tym, że wasza aplikacja nie działa. Teraz nawet nie mogę dodać klucza w ustawieniach.

Ddpaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
4
19-09-2023
Wiadomość 5 z 18 (11 772 wyświetleń)

Re.: Błąd dla iOS 17

Dokładnie!!! podbijam. mam to samo. I to nie jest kwestia nieumiejętności użycia klucza, ewidentnie z poziomu iOS są prawidłowe wskazówki potwierdzające użycie klucze. Po prostu apka zamiast zalogować pokazuje ten błąd. Ewidentnie apka. Przeinstalowanie nie pomaga. Zróbcie coś z tym.

artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 6 z 18 (11 713 wyświetleń)

Re.: Błąd dla iOS 17

Mam ten sam problem.

iOS17 dla deweloperów jest od czerwca, a ING dopiero tydzień temu się o tym dowiedziało.

Na infolinii po sprawdzeniu prób logowania okazało się, że za każdym razem gdy wyskakuje błąd i nie można się zalogować do aplikacji to w systemie banku jest udane logowanie. Bardzo ciekawe, ale mało śmieszne ze względów bezpieczeństwa. 

darecki_pp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
29-09-2023
Wiadomość 7 z 18 (11 579 wyświetleń)

Re.: Błąd dla iOS 17

Po stronie Moje ING Mobile w zakresie U2F nie było wprowadzanych żadnych dodatkowych zmian. Zauważyliśmy, że na telefonie z iOS 17 pojawiają się problemy z odczytywaniem kluczy U2F. Na chwilę obecną pracujemy nad poprawą tego rozwiązania tak, żeby dostosować aplikację do obecnego stanu technicznego telefonów Apple z nowym systemem.

 

Przepraszamy za niedogodności związane z tą sytuacją i dziękujemy za zgłoszenie które pozwoli nam lepiej przeanalizować problem. Dziękujemy za informację na temat błędu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 8 z 18 (11 191 wyświetleń)

Re.: Błąd dla iOS 17

Na przyszłość jednak warto by było, abyście testowali swoją aplikację na nowych wersjach iOS’a zanim trafią one do wszystkich. Od tego są bety.
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
153
45
02-12-2022
Wiadomość 9 z 18 (11 152 wyświetleń)

Re.: Błąd dla iOS 17

stwierdzenie "Po stronie Moje ING Mobile w zakresie U2F nie było wprowadzanych żadnych dodatkowych zmian"

działa w tym przypadku na niekorzyść Państwa banku. Nie ma się co tłumaczyć. Czasem po prostu powinny być zmiany, o czym świadczy dalsza część wiadomości i nie ma co sobie w kolano strzelać takimi stwierdzeniami od którego się zaczęło wiadomość. Dużo lepiej będzie trzymać otwarty poziom komunikacji.

 

Zatem trzymam kciuki o szybkie doprowadzenie do naprawy sytuacji!!!

i pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
artsssss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
3
27-09-2023
Wiadomość 10 z 18 (11 145 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy