Odpowiedz

Błąd 0000006 w panelu kredytu

Dzień dobry,

Wchodząc w panel kredytu wyświetla się błąd 0000006, problem pojawia się w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej na różnych przeglądarkach. Wcześniej zdarzało się to sporadycznie, ale od wczoraj brak poprawy.

Odpowiedz
0 Lajków
milaadamczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-11-2021
Wiadomość 1 z 5 (7 456 wyświetleń)

Re: Błąd 0000006 w panelu kredytu

Mamy zgłoszony ten błąd. Pracujemy nad rozwiązaniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1119
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 5 (7 442 wyświetleń)

Re: Błąd 0000006 w panelu kredytu

Ponad pół roku później i błąd nadal uniemożliwia jakąkolwiek akcję czy to na stronie czy w aplikacji. TRAGEDIA!!!

Odpowiedz
0 Lajków
agatacis
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2022
Wiadomość 3 z 5 (5 648 wyświetleń)

Re: Błąd 0000006 w panelu kredytu

Wielu klientów obecnie składa wnioski w Moim ING. W związku z tym mogą pojawić się chwilowe spowolnienia. Proszę, spróbuj ponownie za chwilę. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (5 613 wyświetleń)

Re: Błąd 0000006 w panelu kredytu

[ Edytowane ]

Bardzo przepraszam ale lubie byc precyzyjny i konkretny. 
Panel kredytowy nie ma chwilowych spowolnień tylko wyłożył się i wstać nie może. To, że raz na ileś odświeżeń strona się załaduje tylko to potwierdza.

 

Poważny bank przygotowałby się na wzmożony ruch, Państwu nie trzeba nawet ataków hakerskich, żeby uniemożliwić korzystania z usług. Kompromitacja. Wysyłam zgłoszenie do UoKiK, jak widać bank woli zapłacić karę zamiast rozbudować infrastrukturę.

Odpowiedz
0 Lajków
juventinio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
29-07-2022
Wiadomość 5 z 5 (5 553 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy