03-11-2021 17:22
Dzień dobry,
Wchodząc w panel kredytu wyświetla się błąd 0000006, problem pojawia się w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej na różnych przeglądarkach. Wcześniej zdarzało się to sporadycznie, ale od wczoraj brak poprawy.
03-11-2021 17:39
Mamy zgłoszony ten błąd. Pracujemy nad rozwiązaniem.
29-07-2022 09:47
Ponad pół roku później i błąd nadal uniemożliwia jakąkolwiek akcję czy to na stronie czy w aplikacji. TRAGEDIA!!!
29-07-2022 10:29
Wielu klientów obecnie składa wnioski w Moim ING. W związku z tym mogą pojawić się chwilowe spowolnienia. Proszę, spróbuj ponownie za chwilę.
29-07-2022 11:17 | Edytowano: 29-07-2022 11:19
Bardzo przepraszam ale lubie byc precyzyjny i konkretny.
Panel kredytowy nie ma chwilowych spowolnień tylko wyłożył się i wstać nie może. To, że raz na ileś odświeżeń strona się załaduje tylko to potwierdza.
Poważny bank przygotowałby się na wzmożony ruch, Państwu nie trzeba nawet ataków hakerskich, żeby uniemożliwić korzystania z usług. Kompromitacja. Wysyłam zgłoszenie do UoKiK, jak widać bank woli zapłacić karę zamiast rozbudować infrastrukturę.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |