29-07-2022 08:04
Dzień dobry,
Od rana nie mogę wejść do zakładki kredyty w celu oddania dokumentów otrzymuje kod 0000006
29-07-2022 08:09
Mam to samo po złożeniu wniosku i otrzymaniu potwierdzenia o przyznaniu zawieszenia wpłaty na najbliższy miesiąc. Teraz zakładka kredyty nie działa . Miał przyjść również mail z potwierdzeniem ale maila brak.
29-07-2022 08:15
W związku z dużym zainteresowaniem, mogą występować chwilowe spowolnienia podczas składania wniosku Przepraszamy za te utrudnienia.
29-07-2022 09:44
Ale nie napisała Pani czy zajmujecie się Państwo naprawą tego błędu ?
Czy mamy cały dzień stracić na sprawdzaniu czy już można wejść do zakładki kredytu hipotecznego ?
29-07-2022 09:54
Podobne problemy mam już od dłuższego czasu np. brak możliwości dodania polisy ubezpieczeniowej w prawidłowej zakładce.
Obecnie nie mogę wejść do zakładki z kredytem hipotecznym. Genialne rozwiązanie techniczne za które ktoś już dawno powinien odpowiedzieć.
29-07-2022 11:20
29-07-2022 11:24
Obecnie wielu klientów składa wnioski o zawieszenie spłat kredytu hipotecznego w Moim ING. W związku z tym mogą pojawiać się takie komunikaty i spowolnienia. Proszę, spróbuj za chwilę ponownie złożyć wniosek.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024