14-06-2017 08:56
Witam,
czy będzie dodana funkcja autoryzacji transakcji BLIK za pomocą Touch ID na platformie iOS, tak samo jak można logować się do aplikacji tym sposobem? Byłoby to na pewno bardzo wygodne.
Pozdrawiam
14-06-2017 12:27
Dziękujemy za sugestię. Obecnie nie planujemy wprowadzenia takiego rozwiązania.
14-06-2017 15:56
Szkoda. Pomyślcie nad tym, bo byłoby to bardzo wygodne, szczególnie że logować się można za pomocą Touch ID.
Pozdrawiam
19-06-2017 12:55
19-06-2017 13:28 | Edytowano: 12-11-2017 18:29
@viggen nie mamy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Spróbuj włączyć/wyłączyć swój telefon lub przeinstalować apliakcję. Jeśli nadal będą występowały trudności, napisz do nasz przez Moje ING lub zadzwoń: 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
20-06-2017 20:26
Zrobiłem tak jak napisałaś.
Niestety nie pomogło. Zgłosiłem do Waszego BOK telefonicznie
Dzisiaj na Waszym profilu na FB w komentarzach widzę, że nie tylko mi nie działają powiadomienia push.
21-06-2017 18:33
Rzeczywiście okazało się, że część naszych klientów korzystających z telefonów z systemem operacyjnym iOS nie otrzymywała powiadomień push. Działają już one poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.
21-06-2017 21:13
Tak dokładnie. Teraz działa. Od południa jakoś dnia dzisiejszego zaczęło działać z automatu.
A mnie cieszy, że w końcu BLIK na telefon daje możliwość wybierać numery z książki telefonicznej. Dlaczego tak późno ?
22-06-2017 22:09
Jeszcze wiadomości push są do poprawy. Raz przychodzą od razu, czasami z dużym opóźnieniem. Jakieś 40min temu wypłaciłem kasę z bankomatu, wiadomości push - brak.
25-07-2017 15:49
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024