07-01-2019 14:48
07-01-2019 14:50
07-01-2019 14:51
U mnie jeśli chodzi o Apple Pay w Ing optymizmu w ogóle nie ma. Żenada to jedyne słowo jakie można powiedzieć o procesie wprowadzania tej usługi w tym banku. A juz lakoniczne, żeby nie powiedzieć szydercze komunikaty o pierwszym kwartale, o pracach w toku itd to dno i wodorosty. Dlatego przestałem się już denerwować i mam to co Ing robi w tej kwestii głęboko w..... poważaniu.
07-01-2019 14:56
07-01-2019 14:59
07-01-2019 15:40
Prawdą jest że źle o banku świadczy fakt jakiej jakości informacje przedstawiają zainteresowanym klientom. Jasne źe nie wszystkich interesuje Apple Pay.
Natomiast dla mnie ważne jest bezpieczeństwo i komfort. Lubię być też poważnie traktowany a tutaj bank wystawił się na sporą próbę. Od pewnego czasu utrzymuję stare Inteligo i jestem zachwycony Apple Pay w PKO. Doładowuje sobie przelewem z ING i płacę Apple Payem w Inteligo. To mi pozwala na spokojne czekanie na ING ;-) Tak się już przyzwyczaiłem że ciężko byłoby mi zrezygnować z tej usługi.
Poczucie bezpieczeństwa i fakt ze nawet bez portfela mogę zrobić zakupy są dla mnie bardzo ważne. Latem gdy pojadę z córką na wycieczkę rowerem będę miał tylko zegarek i telefon (nawet bez telefonu) i będę mogł zajechać na lody, colę, obiad itp. bezcenne ;-)
07-01-2019 20:39
08-01-2019 10:17
Zapewniamy, że czytamy każdy Wasz wpis.
Wiemy, że jest to ważna usługa dla osób, które mają telefon z systemem iOS.
Jeśli tylko będziemy mogli przekazać dodatkowe informacje - na pewno podzielimy się nimi z Wami
08-01-2019 10:23
@PatrycjaT proszę, nie kompromitujcie się już...
nie ma najmniejszego sensu pisania, że nie możecie napisać, że analizujecie, że przekażecie jak będziecie mogli. Tego blamażu już nic nie zmieni, zmniejszy. Nie żal mi was - osób przekazujących odgórne informacji (bo taki macie "prikaz") ale osób odpowiedzialnych za to w jaki sposób macie nas waszych klientów informować a właściwie to nie informować.
08-01-2019 10:44
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt