07-01-2019 14:48
07-01-2019 14:50
07-01-2019 14:51
U mnie jeśli chodzi o Apple Pay w Ing optymizmu w ogóle nie ma. Żenada to jedyne słowo jakie można powiedzieć o procesie wprowadzania tej usługi w tym banku. A juz lakoniczne, żeby nie powiedzieć szydercze komunikaty o pierwszym kwartale, o pracach w toku itd to dno i wodorosty. Dlatego przestałem się już denerwować i mam to co Ing robi w tej kwestii głęboko w..... poważaniu.
07-01-2019 14:56
07-01-2019 14:59
07-01-2019 15:40
Prawdą jest że źle o banku świadczy fakt jakiej jakości informacje przedstawiają zainteresowanym klientom. Jasne źe nie wszystkich interesuje Apple Pay.
Natomiast dla mnie ważne jest bezpieczeństwo i komfort. Lubię być też poważnie traktowany a tutaj bank wystawił się na sporą próbę. Od pewnego czasu utrzymuję stare Inteligo i jestem zachwycony Apple Pay w PKO. Doładowuje sobie przelewem z ING i płacę Apple Payem w Inteligo. To mi pozwala na spokojne czekanie na ING ;-) Tak się już przyzwyczaiłem że ciężko byłoby mi zrezygnować z tej usługi.
Poczucie bezpieczeństwa i fakt ze nawet bez portfela mogę zrobić zakupy są dla mnie bardzo ważne. Latem gdy pojadę z córką na wycieczkę rowerem będę miał tylko zegarek i telefon (nawet bez telefonu) i będę mogł zajechać na lody, colę, obiad itp. bezcenne ;-)
07-01-2019 20:39
08-01-2019 10:17
Zapewniamy, że czytamy każdy Wasz wpis.
Wiemy, że jest to ważna usługa dla osób, które mają telefon z systemem iOS.
Jeśli tylko będziemy mogli przekazać dodatkowe informacje - na pewno podzielimy się nimi z Wami ![]()
08-01-2019 10:23
@PatrycjaT proszę, nie kompromitujcie się już...
nie ma najmniejszego sensu pisania, że nie możecie napisać, że analizujecie, że przekażecie jak będziecie mogli. Tego blamażu już nic nie zmieni, zmniejszy. Nie żal mi was - osób przekazujących odgórne informacji (bo taki macie "prikaz") ale osób odpowiedzialnych za to w jaki sposób macie nas waszych klientów informować a właściwie to nie informować.
08-01-2019 10:44
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |