Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

W piątek wymieniałem kartę tzn. składałem wniosek o wydanie nowej. Przy okazji porozmawiałem z Panią nt. ApplePay. Powiedziała, że bardzo wielu klientów pyta o tą usługę i że jedyne informacje które ma to te o uruchomieniu usługi w pierwszym kwartale 2019 i żadnych innych bardziej precyzyjnych informacji niestety nie ma.
Odpowiedz
0 Lajków
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 491 z 573 (7 127 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

No trudno. Czekamy zatem do końca marca.
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 492 z 573 (7 716 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

U mnie jeśli chodzi o Apple Pay w Ing optymizmu w ogóle nie ma. Żenada to jedyne słowo jakie można powiedzieć o procesie wprowadzania tej usługi w tym banku. A juz lakoniczne, żeby nie powiedzieć szydercze komunikaty o pierwszym kwartale, o pracach w toku itd to dno i wodorosty. Dlatego przestałem się już denerwować i mam to co Ing robi w tej kwestii głęboko w..... poważaniu.

Odpowiedz
0 Lajków
Poranek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
14
05-04-2018
Wiadomość 493 z 573 (7 713 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Szkoda tylko że ze strony Banku jest kompletny brak reakcji na Nasze pytania .... Choć można napisać stała formułkę analizujemy , pracujemy, przyglądamy się itp ..... Ktoś czyta z Banku nasze posty ???
Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 494 z 573 (7 707 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Jasne że czytają ale co Nam mogą napisać innego niż to co im każą? Po co mają się narażać na Nasze szydercze komentarze i złośliwości? Onie pewnie też już mają tego dość, ale z chęcią posłucham co ING Bank Śląski ma do powiedzenia ;D
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 495 z 573 (7 702 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Prawdą jest że źle o banku świadczy fakt jakiej jakości informacje przedstawiają zainteresowanym klientom. Jasne źe nie wszystkich interesuje Apple Pay.

Natomiast dla mnie ważne jest bezpieczeństwo i komfort. Lubię być też poważnie traktowany a tutaj bank wystawił się na sporą próbę. Od pewnego czasu utrzymuję stare Inteligo i jestem zachwycony Apple Pay w PKO. Doładowuje sobie przelewem z ING i płacę Apple Payem w Inteligo. To mi pozwala na spokojne czekanie na ING ;-) Tak się już przyzwyczaiłem że ciężko byłoby mi zrezygnować z tej usługi.

Poczucie bezpieczeństwa i fakt ze nawet bez portfela mogę zrobić zakupy są dla mnie bardzo ważne. Latem gdy pojadę z córką na wycieczkę rowerem będę miał tylko zegarek i telefon (nawet bez telefonu) i będę mogł zajechać na lody, colę, obiad itp. bezcenne ;-)

 

Odpowiedz
0 Lajków
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 496 z 573 (7 661 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Od początku w tym wątku piszę, że traktowanie klientów jest zaskakująco fatalne :-( Dal mnie nie zrozumiałe ... zdaję sobie sprawę że admini piszą to co chce osoba odpowiedzialna i nie mają wpływu na te informacje. Wizerunkowo bank traci z każdym dniem. Może mają dużo klientów ? Może im nie zależy ? Przeniosłem się do ING gdyż mam w nim kredyt i nie chciało mi się prowadzić dwóch kąt. Gdyby nie to już dawno by mnie tu nie było.
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
25-09-2018
Wiadomość 497 z 573 (7 515 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Zapewniamy, że czytamy każdy Wasz wpis.
Wiemy, że jest to ważna usługa dla osób, które mają telefon z systemem iOS.
Jeśli tylko będziemy mogli przekazać dodatkowe informacje - na pewno podzielimy się nimi z Wami Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 498 z 573 (7 219 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@PatrycjaT proszę, nie kompromitujcie się już...

nie ma najmniejszego sensu pisania, że nie możecie napisać, że analizujecie, że przekażecie jak będziecie mogli. Tego blamażu już nic nie zmieni, zmniejszy. Nie żal mi was - osób przekazujących odgórne informacji (bo taki macie "prikaz") ale osób odpowiedzialnych za to w jaki sposób macie nas waszych klientów informować a właściwie to nie informować.

 

---
Lemur
Odpowiedz
0 Lajków
LEMUR
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
16
20-06-2018
Wiadomość 499 z 573 (7 212 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Dajcie już spokój z tym apple pay. Nie ma co się podniecać. To tylko płatność telefonem. Bank przekazał Wam informacje, że usługa będzie dostępna. Skoro Chcecie dokładną datę to powiem wam, że będzie to marzec tego roku 5,12,19,26 w zależności od tego jak sprawy się ułożą. Powiem więcej. Wcześniej usługi NIE BĘDZIE . Pogódźcie się z tym faktem.
Reasumując: USŁUGA ZOSTANIE WPROWADZONA W MARCU TEGO ROKU.
Odpowiedz
0 Lajków
przelon
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
20-06-2018
Wiadomość 500 z 573 (7 179 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Naprawcie bezpieczeństwo bankowości

Witajcie, nie wiem gdzie mogę zgłosić wszelkim programistom czy twórcom całej tej bankowości internetowej banku ING, dlatego piszę tutaj na forum. Mianowicie chciałbym zaproponować wprowadzenie system

...

24-07-2021
Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

24-07-2021
Re.: Aplikacja Makler

Do aplikacji INGMAKLER NIR można się zalogować … a na moim koncie ing zniknęła zakładka konto inwestycyjne - czyli brak dostępu do pieniędzy ! Bank powinien od razu dać komunikat o awari!!! I ile to p...

24-07-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy