13-12-2018 12:45
13-12-2018 12:50
Uważam zachowanie Banku za idiotyczne ... przecież wszem i wobec wiadomo, że każda informacje jest lepsza od jej braku :-( Informacje ucina spekulacje a jej brak powoduję prze różne wyobrażanie i fantazje .... szczerze się dziwię osobą zarządzającym ... ale cóż ..
13-12-2018 14:18
Pracujemy nad uruchomieniem usługi cały czas. Nie mamy na teraz nowych wiadomości. O terminach i zmianach będziemy Was informować na bieżąco.
13-12-2018 14:24
13-12-2018 14:44
MonikaC pisze:
To nie jest informacja ... to co napisałaś nie wnosi nic ... zaczyna to przypominać przedwyborcze obietnice ... lepiej nie pisać nic ... albo konkret np. "mamy problemy techniczne i uważamy że usługa powinna zostać uruchomiona wtedy a wtedy ... " " w dalszym ciągu trwają negocjacje z Apple. Zakończą się ..data.. od tego momentu potrzebujemy jeszcze x miesięcy " Doprawdy nie pojmuję dlaczego tak traktujecie swoich klientów ???
13-12-2018 17:26 | Edytowano: 13-12-2018 17:27
13-12-2018 23:58 | Edytowano: 14-12-2018 00:00
Ale wy tak na serio. Macie jeszcze "odwagę" kopiować i wklejać te same treści co pół roku temu?
A najzabawniejsze w tym wszystkim jest, że data jest odleglejsza niż nam się wydaje i okaże się, że to jednak końcówka Q1/2019 będzie
14-12-2018 08:07
14-12-2018 13:22
14-12-2018 15:45
Ehhh i znowu dłużej przyjdzie czekać.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |