13-12-2018 12:45
13-12-2018 12:50
Uważam zachowanie Banku za idiotyczne ... przecież wszem i wobec wiadomo, że każda informacje jest lepsza od jej braku :-( Informacje ucina spekulacje a jej brak powoduję prze różne wyobrażanie i fantazje .... szczerze się dziwię osobą zarządzającym ... ale cóż ..
13-12-2018 14:18
Pracujemy nad uruchomieniem usługi cały czas. Nie mamy na teraz nowych wiadomości. O terminach i zmianach będziemy Was informować na bieżąco.
13-12-2018 14:24
13-12-2018 14:44
MonikaC pisze:
To nie jest informacja ... to co napisałaś nie wnosi nic ... zaczyna to przypominać przedwyborcze obietnice ... lepiej nie pisać nic ... albo konkret np. "mamy problemy techniczne i uważamy że usługa powinna zostać uruchomiona wtedy a wtedy ... " " w dalszym ciągu trwają negocjacje z Apple. Zakończą się ..data.. od tego momentu potrzebujemy jeszcze x miesięcy " Doprawdy nie pojmuję dlaczego tak traktujecie swoich klientów ???
13-12-2018 17:26 | Edytowano: 13-12-2018 17:27
13-12-2018 23:58 | Edytowano: 14-12-2018 00:00
Ale wy tak na serio. Macie jeszcze "odwagę" kopiować i wklejać te same treści co pół roku temu?
A najzabawniejsze w tym wszystkim jest, że data jest odleglejsza niż nam się wydaje i okaże się, że to jednak końcówka Q1/2019 będzie
14-12-2018 08:07
14-12-2018 13:22
14-12-2018 15:45
Ehhh i znowu dłużej przyjdzie czekać.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024