Dokładnie, tym bardziej, że to my, klienci tworzymy ten bank. Nieważne, czy mamy zdeponowane kilka, czy kilkadziesiąt tysięcy lub nawet miliony złotych… jesteśmy zbywani przez ING nic niemówiącymi, powtarzającymi się komentarzami. Ręce opadają… to jest nawet przykre…
Cały czas Pani mówi, że o terminach i zmianach będziemy informowani na bieżąco. Chciałbym zauważyć, że ani razu nie zostaliśmy poinformowani, ani o planowanym terminie wprowadzenia usługi, ani o postępach prac. Wiec Pani obietnice są chyba na wyrost.
Minęło już prawie 2,5 miesiąca, i to "wkrótce" coś się nie sprawdza... Coś czuję, że to był zabieg marketingowy przed startem Apple Pay w PKO BP, aby zatrzymać ucieczkę ludzi do innych banków...
Specjalnie założyłem to konto w społeczności ING, aby dodać swoje 3 grosze.
Również jestem wieloletnim (chyba od 2006 roku) użytkownikiem wielu produktów ING... od ROR, przez OKO , aż do kart kredytowych...
Niestety decyzja banku o niewprowadzeniu Apple Pay również zmusza mnie zmiany banku, mnie jak również mojej żony. Zabieramy wszystkie środki i przenosimy je do mBanku.