19-06-2018 10:48 | Edytowano: 19-06-2018 10:50
"(...) ale noe rozumiem arogancji i odpowiedzi jakbym rozmawiał z automatem" - o to to!
Przejrzałem wątek na forum i tweety, od 2017, z uśmiechem "analizujemy różne metody płatności i rozważamy wprowadzenie". Z początku ok, ładna PRowa odpowiedź. Ale serio, nawet w dzień wprowadzenia usługi u tylu innych banków? I ten PR z Blikiem, "możecie wygodnie i szybko ... ", tyle razy, nawet po tym, jak to rozwiązanie było skrytykowane.
Ciekawe, że z tego "analizowania" wyszło, że nie warto wprowadzać, a konkurencja się zdecydowała. Ciekawe też, jak to wyjdzie w większej skali, ile użytkowników bank na tej decyzji stracił. Ja zostanę, uważam, że ING ma jedną z lepszych (jak nie najlepszą), apkę mobilną i webową, tym bardziej nie rozumiem zlekceważenia jednej z "ważniejszych", nowoczesnych metod płatności.
19-06-2018 10:53
19-06-2018 11:23
Zadzwoniłem przed chwilą na infolinię do BGZ i BZWBK.
Sporo ludzi dzwoni bo czekałem po kilkanaście minut. Zapytałem o Apple Pay i przeniesienie rachunku to dowiedziałem sie że sporo osób dzwoni i chce przenieść rachunek.
Odpowiedzi były z uśmiechem a więc klienci jednak przechodzą. Mają tego świadomość że ruch im się zrobił. Zobaczymy jak na koniec miesiąca ing wyjdzie w zestawieniu odchodzących klientów.
19-06-2018 11:36
19-06-2018 11:40
Czyli reasumując, ING nie planuje wprowadzać usługi równie wygodnej (o ile nie wygodniejszej) co karta zbliżeniowa bo "promuje" płatności BLIKIEM które w zwykłym sklepie (o ile są w nim w ogóle możliwe) są bardziej skomplikowane niż płatność kartą z wpisaniem PIN'u jednocześnie, o dziwo, umożliwiając płatności przez Google Pay. Gratuluję pomysłu. Z tego co widać, jest bardzo dużo klientów którzy czekają na tę właśnie usługę a ING dzielnie ich ignoruje. Praktycznie cała konkurencja albo już wprowadziła albo zapowiedziała wprowadzenie ApplePay a ING dzielnie zostaje w tyle i traci klientów. Szacuneczek
19-06-2018 11:41
19-06-2018 11:44
Ponawiam pytanie......"Jaki argument skłonił Was do nie wprowadzania Apple Pay?"
19-06-2018 11:58
Więc dołączam i ja...
Specjalnie założyłem to konto w społeczności ING, aby dodać swoje 3 grosze.
Również jestem wieloletnim (chyba od 2006 roku) użytkownikiem wielu produktów ING... od ROR, przez OKO , aż do kart kredytowych...
Niestety decyzja banku o niewprowadzeniu Apple Pay również zmusza mnie zmiany banku, mnie jak również mojej żony. Zabieramy wszystkie środki i przenosimy je do mBanku.
Najbardziej żenujące są wciąż te same odpowiedzi moderatora... jak już ktoś wcześniej zauważył, to tak jakby ktoś gadał z automatem, a nie żywym człowiekiem.
Rozumiem BLIKA, sam czasem z niego korzystam, ale nie można porównywać BLIKA do Apple Pay... Apple Pay jest wiele, wiele razy wygodniejsze niż BLIK
Może i przez pewien czas będę czuł brak aplikacji mobilnej ING, bo jest wygodna, ale jestem pewien, że do mBankowej również się przyzwyczaję.
ING uważam i pewnie nie jako jedyny, że popełniliście błąd, duży błąd.
19-06-2018 12:58
Miałem się nie odzywać ale postanowiłem jednak zabrać głos.. Brak usługi Apple Pay to porażka na całej linii nawet Nest Bank ją zaoferował. Rozumiem, że przed wejściem usługi nie mogliście podawać informacji no ale na dzień dzisiejszy jakieś konkrety można by było podać a nie powtarzać jak mantrę macie BLIK.. No lecę pędzę płacić BLIK w sklepie wydłużając czas obsługi gdy szybciej będzie wyjąć kartę... Pytałem jakiś czas temu o to kiedy wprowadzicie i czy w ogóle możliwość opłacania faktury (TV, telefon) za pomocą QR kodu usłyszałem to samo co do Apple Pay analizujemy. Analizujcie dalej ale bez mojej osoby byłem u Was krótko i liczyłem na dłuższą współpracę no ale niestety nie będę zmieniać telefonu dlatego, ze bank faworyzuje jednych klientów dając im możliwość płacenia telefonem a innym nie... Pora się obudzić i zacząć działać. A wmawianie nam żebyśmy płacili BLIK w sklepach sobie darujcie BLIK nadaje się do zakupów online ale na pewno nie do płacenia w ,,terenie".... Szkoda wielka szkoda że olaliście głos klientów...
19-06-2018 12:59 | Edytowano: 19-06-2018 13:01
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024