Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

W dniu dzisiejszym otrzymałem z Citybank, ze nie przewidują uruchomienia usługi Apple Pay w 2018 roku.
Odpowiedz
0 Lajków
Rpiekny
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
2
12-03-2018
Wiadomość 251 z 573 (19 598 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

To mój pierwszy i prawdopodobnie ostatni post na tym forum, ale temat na tyle mnie wzburzył, że postanowiłem dopisać swoje 3 grosze do całej historii. Czy rozczarował mnie brak AP w ING? Trochę, tak, ale wiedziałem, że nie trafi w pierwszym rzucie, więc w sumie niespodzianki nie było. To co mnie skłoniło do przeniesienia konta, to kompletna arogancja ze strony ING. Na FB, Twitterze, tutaj, nawet na IG ludzie pytają „KIEDY AP w ING?”, i wszędzie słyszą tę samą, żenującą formułkę (nie chce mi się jej cytować, bo każdy ją zna). Brakuje mi w tym wszystkim wypowiedzi kogoś z banku, kto powie, ok, analizowaliśmy i wprowadzimy/albo i nie, AP wtedy i wtedy, albo w ogóle. W tym momencie dostaję sygnał, znamy temat, widzimy zainteresowanie, podjęliśmy decyzję. Tymczasem dostajemy gó**o od agencji odpowiedzialnych za media, a nikt z banku nie raczy nawet sklecić kilku słów do klientów. Pocisnąłbym papkę o kropli, która drąży skałę, ale większego sensu to nie ma, każdy, kto ma trochę oleju w głowie i nie jest udupiony kredytami, ucieknie z tego banku. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru

elm
elm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
26-06-2018
Wiadomość 252 z 573 (19 431 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Mocne słowa. Ale za to szczere i prawdziwe.
Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 253 z 573 (19 404 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

"każdy, kto ma trochę oleju w głowie i nie jest udupiony kredytami, ucieknie z tego banku"

 

buhahhaahahaha, co za brednie, ucieknie z banku ponieważ nie ma Apple Pay. Nie, normalnie suchar roku.

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek1980
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
16
0
06-09-2017
Wiadomość 254 z 573 (19 395 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Bro, nie chodzi stricte o brak AP, tylko sposób komunikacji z setkami komentarzy niezadowolonych klientów. I nie, nie ucieknie, a przeniesie swoja kasę gdzie indziej. Temat do załatwienia w jakieś 20 minut (przenoszą saldo, stałe zlecenia, informują pracodawcę, itp). Gdzie tu suchar?
Odpowiedz
0 Lajków
elm
elm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
26-06-2018
Wiadomość 255 z 573 (21 556 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Sorry ale co mają odpowiedzieć?? Odpowiedzieli 100 razy a ludzie jak debile pytają się o to samo. Nie dziwię się że przestali odpisywać bo każdy by wymiękł. Pytanie 1 kiedy AP w ING, odpowiedź banku, pytanie 7585 kiedy AP w Ing jak debile.

I

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek1980
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
16
0
06-09-2017
Wiadomość 256 z 573 (21 547 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@franeloo @LEMUR wiemy, że Apple Pay cieszy się zainteresowaniem naszych klientów, dlatego nie wykluczamy wprowadzenia tej usługi w przyszłości. Na bieżąco będziemy informować o zmianach. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 257 z 573 (21 542 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Taaa... w ten sam sposób od jakichś dwóch lat odpowiadają. Każdego, kto zwraca uwagę (nawet w formie setnego, powielonego pytania) na brak pewnej funkcjonalności uważasz za debila? Sorry, ale chyba trochę nie ogarniasz. Być może dzięki takim (i w takiej ilości) pytaniom, ktoś w końcu tematem się zainteresuje.
Odpowiedz
0 Lajków
elm
elm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
26-06-2018
Wiadomość 258 z 573 (21 401 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Czy groźby odejścia z banku coś zmienią? Raczej nie. Czy bank odczuje to finansowo? Pewnie nie.
Czy w związku z tym warto „płakać”? Pewnie!

Rzeczywistość jest taka że brak feedbacku oznacza zadowolonie ze świadczonych usług, kropka. Ktoś kto nie komunikuje swoich potrzeb jest klasyfikowany jako osoba nie mająca żadnych oczekiwań ani problemów, czyli usługodawca może wywalić lagę na stół i popijać drinki z palemką.

Niestety tak było, jest i będzie. W polityce, jako konsument, klient czy pracownik - wers wiekopomnego dzieła: „Przełożonych się nie lękaj, mało rób a duzo stękaj” jest aktualny jak nigdy Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
MichalSK84
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
7
13-06-2018
Wiadomość 259 z 573 (21 327 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Mam kolejne informacje na temat Apple Pay w ING.

 

Otóż dla ING ważniejsze są płatności HCE, które testują. Natomiast trwają prace związane z Apple Pay, ale na efekty przyjdzie nam czekać do I kw. 2019. 

 

https://www.cashless.pl/4421-HCE-kartami-Visa-w-aplikacji-ING

Odpowiedz
0 Lajków
franeloo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
6
10-11-2015
Wiadomość 260 z 573 (21 100 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy